PDA

View Full Version : Jawel...



DGITB
14 april 2006, 09:55
Jawel...daar ben ik dan..Ik ben Rob en speel nou een jaar of 13 gitaar ( das bijna meer als de helft van m'n leven...). Dit is de 1e keer dat ik me op een forum heb ingeschreven dus ik ben benieuwd :noob:. Mijn muziekale voorkeur gaat uit naar oa Pink Floyd (!!) , the gathering, calexico, pearl jam...en Tori amos en Leonard Cohen is ook schitterend ! En uiteraard als je 26 bent en gitaar speelt hou je van G 'n R... :gitarist: Ik speel al jaren op een Ibanez GR 550 ( zo mooi.... :) )...met een zoom 4040 bakkie..3 Bands : Emvyo ( eigen nummers idsv PF, Roger waters, THe Gathering --- The Hemaroids, coverband en Het ZBK ( zwakke blaas kwartet ) Jazz...en dat ben ik.... 8-)

Anders Destium
14 april 2006, 17:02
Welkom op gitaarnet!

Ik heb jaren op een 4040 gespeeld :)

Roy K.
14 april 2006, 17:36
Jawel...daar ben ik dan..Ik ben Rob en speel nou een jaar of 13 gitaar ( das bijna meer als de helft van m'n leven...). Dit is de 1e keer dat ik me op een forum heb ingeschreven dus ik ben benieuwd :noob:.

Bereid je voor op 't ergste!! :D Je begint gelijk met het bizarste, heftigste maar ook coolste forum van het web!! :cooler: Welkom!! :hippie:

DGITB
14 april 2006, 18:27
dank u...voel me gelijk thuis... :hippie:

Leoxius
24 november 2006, 13:24
Yo ho!

Grappig hoor dat ik je hier tegenkom!

Leoxius