PDA

View Full Version : Change of nick: exit Seymour Paul



Mitch
14 april 2006, 10:27
Heren ! Mijn eigen naam Michel was al vergeven toen ik me inschreef hier, al weer vier jaar geleden, dus ik maakte maar een samentrekking van gitaar en elementen en kwam uit op Seymour (Duncan) (Les) Paul.

Ik vond het wel een beetje onpersoonlijk worden, die dubbele naam, dus ik ben overgestapt naar mijn vaste bijnaam: Mitch.
Met dank aan Gitaarnet voor de soepele overgang !

:)

Anders Destium
14 april 2006, 18:00
Zal wel erg wennen worden hoor!


Maar felici met je nieuwe nick, hoe staat het met je sollicitatie voor mod ;)

Tristan
14 april 2006, 20:23
Klinkt wel beter vind ik...
Nu Anders Destium nog... :)

Anders Destium
14 april 2006, 21:54
Wat is er mis met Anders Destium?

Bouke
14 april 2006, 21:56
Nou ehh... Anders Destium :D

Anders Destium
14 april 2006, 22:18
..................

Bouke
15 april 2006, 00:13
:D.........................................

Mitch
15 april 2006, 00:35
Eén naam is leuker dan twee ? :dontgeti:

JoostBaksteen
15 april 2006, 02:19
Rip..... SP.......

Maar tegelijkertijd: welkom Mitch! :D

Hopelijk maak je een hoop leuke vriendjes en vriendinnetjes (hoewel die schaarser zijn) hier op gitaarnet! :D

Tristan
15 april 2006, 02:37
Eén naam is leuker dan twee ? :dontgeti:

Misschien wel inderdaad, want Seymour Paul en Anders Destium vind ik gewoon twee van de meest vervreemdende namen van het forum... Je ziet er geen persoon bij, zeg maar...
Het was ook een beetje een grapje, omdat hij als een van de eerste reageerde op deze thread en jij dat van die twee namen al opperde... :)

Anders Destium
15 april 2006, 11:05
Het maffe is dat Anders Destium een verbastering is van hoe ik echt heet, dus in die zin persoonlijker dan de nick van veel anderen :)

BartL
15 april 2006, 11:53
Ik zit er nog altijd mee dat de naam "Bart" al vergeven is. "BartL" vind ik maar niks... :(

Tristan
15 april 2006, 15:24
Het maffe is dat Anders Destium een verbastering is van hoe ik echt heet, dus in die zin persoonlijker dan de nick van veel anderen :)

:D Whats in a name??? Wel goed gevonden dan inderdaad, want de eerste keer dat ik jouw nick las, dacht ik echt, wie of wat de fuck is dat???
Ik dacht dat het een soort Latijnse verbastering was ofzo, maar ja, ik was al nooit goed in Latijn...

Tristan
15 april 2006, 15:27
Ik zit er nog altijd mee dat de naam "Bart" al vergeven is. "BartL" vind ik maar niks... :(

Ach, ik ken ook iemand die Berthil heet... van die naam zou ik al helemaal niet vrolijk worden. Je kan je naam ook nog verbasteren naar Bartel, of Bartels, maar ja, volgens mij ga jij daar ook niet vrolijker van worden... :D

Anders Destium
15 april 2006, 16:04
:D Whats in a name??? Wel goed gevonden dan inderdaad, want de eerste keer dat ik jouw nick las, dacht ik echt, wie of wat de fuck is dat???
Ik dacht dat het een soort Latijnse verbastering was ofzo, maar ja, ik was al nooit goed in Latijn...

Het is een quasi-Latijnse verbastering(betekent niet echt iets), mijn 3e naam is een beetje apart voor Nederlandse begrippen (Desiré). Anders Destium gebruik ik al jaren voor van alles en nog wat :)

paulusdeBKB
15 april 2006, 18:24
@ anders: O? Dus al die berichtjes op die Homo-datingsites zijn ook van jou? :D

Anders Destium
15 april 2006, 19:30
Ja, inderdaad :roll: Wat doe jij eigenlijk op dat soort sites?

http://www.loowee.com/stuff/SP32-20041206-000738.jpg

Je gaat me toch niet vertellen dat je dat een goede grap vond hoop ik. Hoe oud ben je, 10?