PDA

View Full Version : Hulp!



meul
14 april 2006, 01:09
hey daar,

Ik heb ook in recordings geplaatst maar hier zitten meer aktieve members en heb even snel hulp nodig, als het echt niet door de beugel kan neem ik aan dat de moderator dit topic wegflikkert

ik heb een probleem met links en rechts in mijn recordings.

hieronder een link naar een klein mp3'tje 120 kb. kunnen jullie me vertellen of jullie het signaal links of rechts horen?

http://home.kpnplanet.nl/~jlvermeulen@kpnplanet.nl/linksrechts.mp3

alvast bedankt!
Jan

Roy K.
14 april 2006, 08:34
Ik hoor het in m'n linkerbox.

armageddon
14 april 2006, 09:15
Links ook.

meul
14 april 2006, 11:01
Links ook.

oke tof, ik hoop ff wat meer reakties te krijgen.

gr,
j

dodoweirdo
14 april 2006, 11:05
hey daar,

Ik heb ook in recordings geplaatst maar hier zitten meer aktieve members en heb even snel hulp nodig, als het echt niet door de beugel kan neem ik aan dat de moderator dit topic wegflikkert

ik heb een probleem met links en rechts in mijn recordings.

hieronder een link naar een klein mp3'tje 120 kb. kunnen jullie me vertellen of jullie het signaal links of rechts horen?

http://home.kpnplanet.nl/~jlvermeulen@kpnplanet.nl/linksrechts.mp3

alvast bedankt!
Jan

En de nieuwe tiesto stond op!

Ik mis een vibe in de song, misschien kan je door het toevoegen van een jazzdrumloopje hier verandering in brengen. Ook vind ik dat je de vocals wat te hard naar de achtergrond hebt gemixed. Verder echt niet slecht voor een eerste keer.

Links dus

Bouke
14 april 2006, 11:05
links..........

meul
14 april 2006, 12:42
En de nieuwe tiesto stond op!

Ik mis een vibe in de song, misschien kan je door het toevoegen van een jazzdrumloopje hier verandering in brengen. Ook vind ik dat je de vocals wat te hard naar de achtergrond hebt gemixed. Verder echt niet slecht voor een eerste keer.

Links dus

ahaa, ik begrijp dat je vooral het einde erg mooi vind :-) eindelijk een objectieve luisteraar, txs dude, ga meteen aan de slag

Basseytje
15 april 2006, 19:03
En de nieuwe tiesto stond op!

Ik mis een vibe in de song, misschien kan je door het toevoegen van een jazzdrumloopje hier verandering in brengen. Ook vind ik dat je de vocals wat te hard naar de achtergrond hebt gemixed. Verder echt niet slecht voor een eerste keer.

Links dus

ik miss vooral de bass line maar dat gaat denk ik wel goed komen en ik moet volgens mij m'n boxen omdraaine want ik hyoor het van rechts :S :P

koella
15 april 2006, 19:18
Van links


Maar waarom heb je in godsnaam zoveel reactie's nodig.
Eentje is toch genoeg om het probleem op te lossen ?

Jax
15 april 2006, 19:48
links. 8910

meul
15 april 2006, 23:32
Van links


Maar waarom heb je in godsnaam zoveel reactie's nodig.
Eentje is toch genoeg om het probleem op te lossen ?

bedankt voor de reakties allemaal!
@ koela, omdat iemand die ik vertrouw het ook op rechts hoorde en ik zelf dus ook. terwijl ik zeker weet dat mijn zooi goed is aan gesloten, ik monitor sinds kort op de direkt out van mijn breakout box. alles kan maar op 1 manier en zit dus direct op mijn geluidskaart. schijnbaar worden de singnalen ergens in mijn pc omgedraaid, ik wilde weten of ik geke geworden was en een gemiddelde bereken je nu eenmaal beter uit meer reakties. btw, had je mijn P.M nog gekregen?

gr,
jan

koella
15 april 2006, 23:39
Zeker heb ik je p.m. ontvangen!
Bedankt voor je toelichting op mijn vragen :)

meul
16 april 2006, 10:51
Zeker heb ik je p.m. ontvangen!
Bedankt voor je toelichting op mijn vragen :)

Alsjeblieft ;-)