PDA

View Full Version : holy shit



B_2_the_a
13 april 2006, 14:26
http://www.jesusonic.com/

Robbert
13 april 2006, 14:28
Zeg dat. Ik heb hem al eens voorbij zien komen op HC, maar het is en blijft een opmerkelijk ding :D

paulusdeBKB
13 april 2006, 14:36
die houdt je wel een avondje warm, mits je hem aansteekt natuurlijk. Tsjongejonge wat een lelijk ding.

fullorder
13 april 2006, 15:43
:D :D
geweldig! Alleen jammer dat ie op windows draait :(

peter_heijnen
13 april 2006, 15:47
Leuk voor wat duivelse effecten in de paasmis.

B_2_the_a
13 april 2006, 16:04
Volgens mij draait dat niet in windows,

Dat programma ziet er beetje a la dos uit

nielsduursma
13 april 2006, 16:29
Volgens mij draait dat niet in windows,

Dat programma ziet er beetje a la dos uit

draait zeker weten want ik heb het net geprobeerd :rockon:

klinkt echt goed, niet zo heel moeilijk als het eruit ziet, ik moet alleen nog een goede manier vinden om m'n gitaar aan te sluiten zonder al te veel ruis, en meer volume. :mad:

paulusdeBKB
13 april 2006, 17:38
Heb altijd diep respect voor mensen die dit soort projecten aandurven en ook afmaken.

nielsduursma
13 april 2006, 19:48
Heb altijd diep respect voor mensen die dit soort projecten aandurven en ook afmaken.

nou, in die versie de je kunt downloaden zitten nog behoorlijk wat bugs, maar dat neem ik ze niet kwalijk. als je er een beetje goed mee om kan gaan is dit beter dan menig multieeffect van rond de 100/200 euro!

EDIT: dit programma heeft me dus m'n pc gekost, ik denk ff met hoofdtelefoon luisteren tegen herrie overlast, plug ik in, zie ik een vonk, ik krijg een schok, geluid doet het niet meer. systeemherstel ed. geen nut. dus zal wel weer kortsluiting zijn ofzo lekker fijn dokken gvd. :angry: :angry: :angry: :angry:

JER00N
14 april 2006, 01:19
Ik heb het net getest, na wat prutsen met settings werkte het, erg gaaf :P

Alleen werkt ie bij mij alleen op WaveOut en dan heb ik nog een flinke delay van zo'n 100 ms, niet echt geweldig dus. Hoewel het schijnt dat je via dat ASIO veel minder delay kan krijgen (dus bijna realtime, 10 ms ofzo)... morgen maar verder spelen :)

paulusdeBKB
14 april 2006, 11:39
EDIT: dit programma heeft me dus m'n pc gekost, ik denk ff met hoofdtelefoon luisteren tegen herrie overlast, plug ik in, zie ik een vonk, ik krijg een schok, geluid doet het niet meer. systeemherstel ed. geen nut. dus zal wel weer kortsluiting zijn ofzo lekker fijn dokken gvd. :angry: :angry: :angry: :angry:


Mmm, ik heb nog nooit gehoord van software die een computer fysiek in de soep draait. Als er vonken in het spel zijn dan is het een hardwareprobleem, lijkt me. Wel toevallig dat je net met 'homebrew'software aan de gang was...

nielsduursma
14 april 2006, 11:59
Mmm, ik heb nog nooit gehoord van software die een computer fysiek in de soep draait. Als er vonken in het spel zijn dan is het een hardwareprobleem, lijkt me. Wel toevallig dat je net met 'homebrew'software aan de gang was...

nou het was wel de eerste keer dat ik een hoofdtelefoon aansluite, dus het zal wel een probleem vanaf het begin zijn geweest...

sickpunk
14 april 2006, 12:10
nou, in die versie de je kunt downloaden zitten nog behoorlijk wat bugs, maar dat neem ik ze niet kwalijk. als je er een beetje goed mee om kan gaan is dit beter dan menig multieeffect van rond de 100/200 euro!

EDIT: dit programma heeft me dus m'n pc gekost, ik denk ff met hoofdtelefoon luisteren tegen herrie overlast, plug ik in, zie ik een vonk, ik krijg een schok, geluid doet het niet meer. systeemherstel ed. geen nut. dus zal wel weer kortsluiting zijn ofzo lekker fijn dokken gvd. :angry: :angry: :angry: :angry:

sorry maar het is gods onmogenlijk om software matig een kortsluiting te veroorzaken, een kortsluiting is namelijk hardware matig, het enige wat dit programma zal doe is communiceren met de drivers van je geluids kaart, ja hij kan je drivers opfucken, dus? nieuwe install klaar, als je daadwerkelijk kortsluiting had, ligt dit never nooit niet aan een programma!

B_2_the_a
14 april 2006, 12:50
Ey jan,

ik denk wel dat je antieke laptop het trekt...

minimum(Voor simpele dingen dus niet al te veel loops) zit op 400 mhz met 128 mb intern geheugen

JER00N
14 april 2006, 13:32
Iemand een idee hoe je dat ASIO aan de gang krijgt? Input werkt wel, maar output is volgens ASIO 'unavailable'. Ik zie in Jesusonic met de VU-meter wel dat ie input krijgt, maar ik krijg er geen geluid uit. Misschien omdat het een onboard geluidskaart is ofzo....

xshredx
14 april 2006, 13:57
Heb altijd diep respect voor mensen die dit soort projecten aandurven en ook afmaken.

Een van de mensen hierachter is Justin Frankel, beter bekend als de gast die winamp startte en ook shoutcast en gnutella.
Hij is tegenwoordig met wel nog interessante ideeën aan de slag, oa ninjam (http://www.ninjam.com/), een programma waarmee je over het internet realtime kunt samenspelen met anderen, en reaper (http://www.cockos.com/reaper/), multi-track opname en mixing.

zjanke
14 april 2006, 17:59
Iemand een idee hoe je dat ASIO aan de gang krijgt? Input werkt wel, maar output is volgens ASIO 'unavailable'. Ik zie in Jesusonic met de VU-meter wel dat ie input krijgt, maar ik krijg er geen geluid uit. Misschien omdat het een onboard geluidskaart is ofzo....

Wellicht omdat je geluidskaart niet met ASIO drivers werkt? Ik heb een Tascam-US122 als geluidskaart (die dus wel met ASIO drivers werkt) en die deed het binnen 30 seconden. Maar de geluidjes die in de Jesusonic zitten kunnen mij toch niet echt bekoren...

DGITB
14 april 2006, 18:52
Kijk je kan het natuurlijk ook overdrijven....zo blijft er maar weinig gitaar over...Vindt het altijd wel meesterlijk als mensen dit soort dingen goed beheersen ;) ...heb er persoonlijk vrij lang over gadaan om de hele boel op orde te krijgen...zou met dit ding niet eens weten waar ik zou moeten beginnen :???:

Reigor
14 april 2006, 18:56
Misschien kunnen we binnenkort zelfs Mario spelen met onze gitaar! :cooler:

nielsduursma
14 april 2006, 19:18
Misschien kunnen we binnenkort zelfs Mario spelen met onze gitaar! :cooler:

zou mogelijk kunnen zijn via dat programmatje :p :rockon:

B_2_the_a
14 april 2006, 20:05
Misschien kunnen we binnenkort zelfs Mario spelen met onze gitaar! :cooler:

http://video.google.com/videoplay?docid=-4973443881919942489&q=mario+guitar&pl=true