PDA

View Full Version : paparoeg op gitaarnet



paparoeg
13 april 2006, 13:34
Hey luitjes,

Nou ik ben dus vers op het gitaarnet forum...
Ik ben martijn, 27 jaar en dol op muziek... :hippie:
Ik ben al meer dan tien jaar lekker aan het klooien met de gitaar, ben begonnen op zo'n strat model an epiphone, was een heerlijk ding die heb ik echt helemaal opgespeeld, er zitten zelfs diepe slijtplekken in de toets. Die gitaar heb ik nog steeds hoor, was m'n eerste he!?

Ik heb van alles gespeeld van gospel tot top 40 zeg maar wel heel leuk om te doen trouwens.
De aanleiding voor mijn eerste gitaar was mijn buurjongen, hij kon zo geweldig mooi spelen. Ik naar mijn ouders toe, ik wil een gitaar. Nou haal eerst jouw diploma vor de MAVO maar, dus ik was geslaagd eindelijk. Naar de muziek winkel in groningen (noorder muziekhuis, is helaas niet meer)...

Nou dat was me wat, ik was direct verkocht 8-) , ik had er de ballen verstand van...
Goed, ik had een gitaar, het enige wat ik deed in mijn vrije tijd was spelen, spelen en ehm spelen?! Ik dreef mijn ouders tot waanzin, mijn pa trok op een zeker moment de stoppen uit de groepenkast...

Na heel wat rondzwervingen met instrumenten ben ik tevreden met wat ik heb.

Een mooie Hotrod deluxe, japanse strat bj '88 met drie lace sensors van het eerste uur en een squier fat tele met seymour duncan pickup.

Die squier wil ik nog even aanpakken, ik wil de humbucker anders schakelen, de sound is me te vet iemend een advies? heb al een serie parallel schakeling maar hoe klinkt het parallel???


Waar heb ik op gespeeld?
epiphone s-310 => heb ik nog
epiphone Les Paul 2x
Japanse strat olympic white me tbrown tortoise shell pickguard en 3 lace sensors => heb ik nog
sombrero strat
ibanez artcore
squier fat tele => heb ik nog
vanderson semi accoustiche => heb ik nog

amps
national ampje
epiphone ampje
laney linebacker
fender deluxe 85 (die met rode knoppen)
fender hotrod deluxe => heb ik nog

Nou ik wens jullie veel speel plezier en ga je zien???

Anders Destium
14 april 2006, 18:01
Veel plezier op gitaarnet!