PDA

View Full Version : Nieuw ideetje voor Zvenix



X-Rated
12 april 2006, 18:32
Er is wel een verschil te horen in wat we eerst deden en dit dingetje, maar dat komt alleen omdat ik dit stukje geschreven heb en de rest is gedaan door mijn sologitarist (die jongen heeft veel zorgen :P). Ben benieuwd wat jullie van het conceptje vinden.

Ik ben zelf wel tevreden over de tone (PODXT) en de drums (DfH op de levels van bv cymbals en snare na).

De link (http://www.zvenix.com/music/Zvenix%20-%20Ruins%20Of%20Memory.mp3)

Basseytje
12 april 2006, 22:58
ik vind wel jammer dat je duidleijk hoort dat het nep drums zijn ze zijn veelste houterig er mag wel meer diepte en bass in zitten. verder vind ik het nummer een beetje eentonig ik luister veel metal like dimmu borgir, arch enemy slipknot, childrn of bodom. maar ik vind dit een beetje leeg ik kan niet egt uitbrengen wat er njou mist mss zijn het geowon de drums

X-Rated
13 april 2006, 09:45
Ow sorry, ik ben vergeten om te zeggen dat het echt meer bedoeld is als impressie en het hele nummer eigenlijk nog niet half af is. Ook mist er heel erg veel inhoudelijk zoals zang, synth partijen en de basslijn. Die drums zijn puur om een klein tipje van de sluier op te lichten.

Misschien heb ik het ook in een veel te vroeg stadium uitgegeven :)