PDA

View Full Version : Hoi iedereen



froggy
11 april 2006, 22:01
Hoi,

ik ben froggy, wordt dit jaar 24 en speel gitaar sinds m'n 10e gitaar.
'k heb eerst een 5-tal jaartjes conservatorium(klassiek) gedaan, de gitaar daarna 3 jaar aan de kant gezet en rond m'n 17e begonnen met de (cover)band No-gOOd waar ik nu nog elektrische gitaar (rhythm/lead) in speel http://www.nogood.be. Sinds een 4-tal jaar volg ik akoestische gitaarles(vnl. Blues & Ragtimes). Binnenkort begin ik terug met elektische gitaar-les om wat funky grooves bij te leren...
Ik ben bijna altijd met muziek bezig. Het liefst van al luister ik live-opnames of ga ik naar een concert. Sinds een dik jaar heb ik jammer genoeg permanente oorsuizingen (tinnitus) gekregen. Daarom doe ik voorlopig enkel nog maar rustigere concerten.
In m'n Winamp playlist staat momenteel oa: Jimi Hendrix, Van Halen, Pearl Jam, elvis Costello, Judas Priest, SRV, Black Crowes, BRMC... and much more

Ik ben een 3-tal weken op dit forum terecht gekomen toen ik informatie aan het verzamelen was voor een nieuwe amp en zag het wel zitten om mijn 'ervaring' te delen...
zo genoeg gezeverd... d'r staan ongetwijfeld weer een heleboel andere nieuwkomers in rij...

cya

Debaser
11 april 2006, 23:56
Welkom :)

je hebt het goed volgehouden, 3 jaar je gitaar aan de kant gezet.
ik zou het niet kunnen of willen :)