PDA

View Full Version : Van Zandt Vintage plus in Telecaster MIM



roger
11 april 2006, 21:33
Wie heeft deze elementen in zijn Tele gezet en hoe bevallen ze? Ik denk erover mijn Tele te voorzien van betere elementen. Ik zoek een puur geluid, dus niet voor (hard) rock, meer een warm bluesgeluid.

DREAMMACHINE
11 april 2006, 22:56
dan is dat idd een optie, of de tele set van suhr ( kijk voor info ff op www.haarguitars.nl )

rhcp_schipper
11 april 2006, 23:28
Denk dat ook even aan de set van nordstrand. Ik heb zelf de NVT(vintage) Set in mijn tele(bijna dan, hals elemten is onder weg).

Maar indiedergeval, dit is dus de vintage uitvoering van de tele pickups. Ik vind de bridge pickup echt een heerlijke geluid hebben, heel erg puur en absoluut NIET SCHEL.

Als ik de neck pickuo binnen heb, wil ik je daar ook wel verslag van doen.

Maar als je dus op zoek bent naar de vintage tele tone, dan is dit echt een aanrader.

voor meer info: http://www.nordstrandpickups.com/guitar_trad.html.

De enige dealer die deze pickups verkoopt is De gier gitaarbouw.(dan weet je dat vast)

roger
3 mei 2006, 00:29
Ik heb de Van Zandt True Vintage gekocht en in mijn Tele gezet. Afgelopen zaterdag mocht hij voor 't eerst mee het podium op. Komt er meteen na de eerste set iemand naar me toe om complimenten te maken over het mooie gitaargeluid. Het eerste wat hij vroeg was "Welke elementen zitten er in die gitaar?" Leuk toch?