PDA

View Full Version : Bandje vormen (leeuwarden/frielsland)



Diablo
11 april 2006, 13:42
:rockon: Hallo! K zoek mensen die een bandje willen starten , (rock/hard rock/pop enz), en uiteraard eigen nummers fixen. Ik zat al in een band , maar muziek keuzes lagen anders.
groetjes

Jopie
15 april 2006, 19:01
Yoo , wat voor muziek speel je zelf meestal? Ikzelf meer naar de richting van Classic rock ( purple , skynyrd , guns roses , bonjovi , Gary Moore , Queen , Eagles , Maiden , AC/DC , Van halen enz.)Ik woon in de buurt van Lwd.

Diablo
18 april 2006, 10:11
Yoo , wat voor muziek speel je zelf meestal? Ikzelf meer naar de richting van Classic rock ( purple , skynyrd , guns roses , bonjovi , Gary Moore , Queen , Eagles , Maiden , AC/DC , Van halen enz.)Ik woon in de buurt van Lwd.

Hey man! Tot nu toe zijn we een Zanger , bassist en gitarist. we hebben 70 - 80 - 90's en muziek van heden gespeeld. Dus in die genre zitten we...van Servivor ,Creedence ,tot Anouk , dus van alles wat.

Jopie
21 april 2006, 13:23
Yoo mocht je nog een tweede gitarist nodig hebben dan ben ik wel geinteresseerd.Laat het maar ff weten of mail anders ff. Greetings.

Diablo
24 april 2006, 14:32
Hey man! mocht het zover komen met bepaalde nummer is het geen probleem uiteraard! Wat is je e@mail? zodat ik je misschien sneller kan bereiken dan via dit forum?
greetzzz

Jopie
26 april 2006, 14:18
email = rockandsoccer@hotmail.com

Greetings