PDA

View Full Version : disturbed



savecracker85
5 november 2002, 15:22
gaan er nog mensen naar disturbed 26 nov aanstaande in Utrecht tivoli...kep vandaag nog kaartjes gekocht voor 14 euro :grin: ....dus het is nog niet uitverkocht

Pizzi
8 november 2002, 16:29
Ik ben er zeker bij :smile:

Ibanerd
11 november 2002, 11:56
SWEET!!!! ik ben ook van de partij

skabouter
13 november 2002, 01:16
ik helaas niet.........nog meer iemand niet ?

savecracker85
27 november 2002, 12:00
t was echt n vet concert...alleen na smogus kwam ff de shoarma die ik ervoor gegeten had eruit...waar toen disturbed kwam was ik weer beter en heb daarna het hele concert in de pit staan raggen

een ding is zeker ik eet in iedergeval nooit meer shoarma in voor n concert :grin:

Ditmar
27 november 2002, 14:44
Dat was eigenlijk best wel leuk, jammer alleen dat de pit gevuld was met van die kutkoters met spikes (voordeel is wel dat als je op fatsoenlijke hoogte mept, dat je hun in hun gezicht raakt :grin: ) dus m'n armen liggen helemaal open. Ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo cool zou zijn. Wat me wel tegenviel was Smogus, die toch wel erg gemaakt bezig waren (did i hear anyone say 'Limp Bizkit'???)

savecracker85
27 november 2002, 15:20
idd smogus suckte erg...ik had ze op lowlands ook al gezien en toen vond ik het ook al slechte limpbizkit-klonen(en limp-bizkit zelf is al slecht)....btw ditmar ik heb op die band site van je gekeken en ik zag die gozer met die dreadlocks bij disturbed (was jij dat :grin: )
wel grappig :smile:


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: savecracker85 op 2002-11-27 14:27 ]</font>

Ditmar
27 november 2002, 18:06
Nou, er zitten drie mensen met dreadlocks in m'n band, waarvan er gisteren twee bij disturbed waren......dus het is een kans van twee op drie (toch ??)

maareh, anyway, ik ben de blanke met de bruine dreads (en dus niet de indo met de zwarte dreads of de blanke met de blonde dreads, snapezvous ???)

savecracker85
27 november 2002, 19:19
jaja geloof het wel :razz:

Ditmar
27 november 2002, 20:38
Oeps......ehm.....sorry :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: