PDA

View Full Version : het is die headstock



iwamoto
10 april 2006, 21:07
hey mensen, wat vinden jullie nou?
ik vind die headstocks van epiphone veel mooier als van gibson, terwijl gibsons beter zijn, wat is dat nou voor onrechtvaardigheid?

Veekeren
10 april 2006, 21:07
Dat ligt dan geheel aan jou denk ik :D

Dirk W
10 april 2006, 21:08
Ik zou wel een epiphone willen, maar die headstock vind ik gewoon minder mooi. Dat is het enige dat ik nooit zal kunnen upgraden naar iets beters.
Een van de redenen dat ik er nog geen heb, misschien komt er evengoed nog wel eentjehoor ooit.

Veekeren
10 april 2006, 21:13
Ik zou wel een epiphone willen, maar die headstock vind ik gewoon minder mooi. Dat is het enige dat ik nooit zal kunnen upgraden naar iets beters.
Een van de redenen dat ik er nog geen heb, misschien komt er evengoed nog wel eentjehoor ooit.

Al het hout kan je ook niet upgraden... Ook niet geheel onbelangrijk :D

crrrN
10 april 2006, 21:13
Dan koop je een gibson en dan zaag je de hoekjes eraf, dan is het een epiphone. gibson naam kun je zwart maken en epi logo tiepeksen, (:

Aron Maiden
10 april 2006, 22:30
ik vind die van een gibson mooier,
alhoewel ik wel eerlijk erbij moet zeggen, dat ik dat alleen maar denk omdat ik geen gibson kan betalen en zelf een epiphone heb!...;)

Luke-wannabe
10 april 2006, 22:32
Ik vind die van een gibson ook mooier, het ziet er gewoon 'completer' uit... imo

Negative K3 fan
10 april 2006, 22:34
ik moet haast kotsen van epiphone headstocks, ik zou er alleen vanwege de headstock mniet dood of levend gezien mee willen worden

daarom speel ik agila :soul:

chennie
10 april 2006, 22:39
ik vind die headstock van neg3k ook walgelijk, ik zou daarom ook nooit op een neg3k willen spelen.

ik vind die van gibson wat completer eruit zien, dat is het voornaamste. De lp custom van epi vind ik ronduit lelijk, zon heel kleine headstock wordt echt benadrukt met die bindings.

Negative K3 fan
10 april 2006, 22:44
ik vind die headstock van neg3k ook walgelijk, ik zou daarom ook nooit op een neg3k willen spelen.

niet fucken met mijn headstocks
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray43.jpg

chennie
10 april 2006, 22:48
ik had het letterlijk over je headstock, die wat aan je nek tussen je schouders zit ;)

even door de regels lezen om de grap te vinden he ;)

Basseytje
10 april 2006, 23:04
ik heb zelf een epi en iok vind dus een gibson headstock veel en veel mooier het geeft meer t gevoel ik ben groots de gitaar dan en bij epi is dat meer van ik krijg achter mijn moeder ik maak me zo klein mogelijk met die afgehakte hoeken

iwamoto
10 april 2006, 23:48
maar ik vind juist een gibson headstock zo van, hop, stuk hout, zaag er 3 stukkies vanaf...headstock! terwijl er bij een epi veel meer detail in die headstock vorm zit, vind ik gewoon mooier :)