PDA

View Full Version : [Bluescontest] poging van Scali



Scali
10 april 2006, 20:55
Edit: Deze versie vervalt dus, ik zend de andere versie in.

Okee, hier is mijn poging: http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=436524&songID=3771932

Blues spelen kan ik niet, dus ik probeer het op m'n eigen manier.
Mocht ik iets winnen (yea right), dan gaat mijn interesse uit naar het wah-pedaal.

DarknessAwaits
11 april 2006, 12:05
Klinkt lekker!

wiltin
12 april 2006, 08:22
Klinkt heerlijk!! Goed werk.

BluesMaster
21 april 2006, 21:00
Nice attack of the righthand. The lefthand needs a bit more work but that goes for all blues guitarists, lol.

Scali
21 april 2006, 21:25
Well, that's the biggest compliment I can get, being a shredder attempting to play the blues :)

Anders Destium
21 april 2006, 21:30
Geinig inderdaad dat je zo'n reactie krijgt, het klinkt goed Scali!

meul
21 april 2006, 21:35
Goeie poging scali! best lastig nog he, zo'n blues, ik heb het nooit goed gekund(t) :)

gr,
jan

Roy K.
21 april 2006, 21:46
Well, that's the biggest compliment I can get, being a shredder attempting to play the blues :)

Dat weet ik niet, snel aanslaan kan bijna iedereen, om de handen synchroon te laten spelen is de kunst. Goede beheersing van de linkerhand is daarbij nog meer van belang IMO. Hoe vaak zie je een gitarist een poging doen snel te spelen, en dan maar zo snel mogelijk aanslaan met de rechterhand en dan een beetje wat met de linkerhand over de hals gaan? Niet dat jij dat in deze jam doet hoor!

Oja, nice jam btw!! :D Je geluid is ook prima!! :cooler: Ik ga ook nog iets opnemen, maar zou niet weten hoe ik aan zo'n geluid moet komen...:(

Scali
21 april 2006, 22:00
Oja, nice jam btw!! :D Je geluid is ook prima!! :cooler: Ik ga ook nog iets opnemen, maar zou niet weten hoe ik aan zo'n geluid moet komen...:(

Dank je.
Gewoon een Marshall nemen met speaker emulated output, en in je PC rammen, eigenlijk :) In dit geval m'n 6101, op crunch-kanaal in plexi-mode.
En een echte volbloed-bluesgitaar nemen natuurlijk, zoals bv mijn Ibanez RG570CT hier.
Ik gebruik ook nog een Zoom 8080 voor reverb, want mijn versterker is reverbloos.

Scali
14 mei 2006, 01:44
Okee, deze wordt het dus niet, ik zet m'n tweede poging in.