PDA

View Full Version : Ervaring met Huub Boel



alhambra
5 november 2002, 12:06
Heeft er iemand hier ervaring met Huub Boel m.b.t. bouw/ombouw van zijn gitaar.

michielv
5 november 2002, 12:10
Voor zover ik weet ik Huub Boel een vrij gerenommeerd bouwer maar zelf heb ik nog nooit met hem te maken gehad. Wel eens een hele mooie HB mahonie explorer gezien, die had ik best willen hebben ;-D

Hydra
5 november 2002, 22:14
Huub is een super relaxde peer ik heb eens een gewoon gitaartje bij hem gekocht erg goeie service en vriendelijk...

Hij is alleen niet de goedkoopste..

alhambra
6 november 2002, 08:12
Gisteren dus is bij Huub langs geweest da's dus idd heel relaxed daar. Verschillende gitaren geprobeerd, hij neemt gewoon alle tijd voor je ook al kom je alleen maar proberen en lastige vragen stellen. Trouwens ik heb ook is een Shine gitaar geprobeerd en was aangenaam verrast, je moet dan wel een gitaar uit 2002 collectie proberen de 2001 collectie is duidelijk veel minder.

Nocki
6 november 2002, 19:09
nee helemaal verkeerd.

Boels is een verhuur bedrijf wat van alles verhuurt voor de bouw...

grapje...

Static-M
6 november 2002, 19:29
Wat ik wel weet is dat 'ie m'n mailtje niet beantwoord. Dusseh, Alhambra, heb jij misschien ook gezien hoe duur zo'n Gordon G signature model is? Ik vind ze namelijk wel mooi!

alhambra
6 november 2002, 19:58
Ik dacht vanaf 1000 euro of iets meer, weet het niet zeker maar zal er niet ver vanaf zitten.

Static-M
9 november 2002, 19:35
Ow køt, beetje duur wel! Zoveel heb ik niet! Sjongejonge, dan maar meteen voor de Gothic FLying V gaan.

Rubenios
9 november 2002, 21:54
Allereerst, nee ik werk niet bij huub boel :smile: Maar Huub Roelt echt zwaar... ontiegelijk goede service en heel aardige man, buitengewoon goeie bouwer
hij helpt mij ook mijn RR te bouwen :smile::):):) MOEHA!

Greetz, Rubenios

BTW ik heb Gordon Groothedde 3 weken geleden nog gesproken :smile:

alhambra
9 november 2002, 22:08
Rubenios heb jij toevallig die Shine 503 (da's die rooie met 2 hums)al is geprobeert en wat vindt je ervan.

Rubenios
9 november 2002, 22:15
ik heb zo alles al een keer uitgeprobeerd :smile:
By the way weet je hoe die aan die kleur komt, shine heeft de verkeerde samenstelling van kleuren gebruikt :smile: had eigenlijk een sunburst kleur moeten zijn :smile:
speelt op zich wel lekker, alleen de elementen zijn wat minder, ik vind de andere GG (die met de sharkfins erop) lekkerder spelen :smile: vooral dankzij de 19 mm dikke hals :smile: (nog wel tamelijk dik trouwens, op mijn RR zit een 17 mm hals :smile:)

Crapfully crapfully,
Rubenios
STRONGBAD RULEZ :smile: