PDA

View Full Version : Mudvayne...



Nyles
5 november 2002, 11:55
Sommige zullen ze vast wel kennen....die rare gesminkte gasten met die vage muziek...
Ik vind ze echt ongelooofelijk goed, de compositie, de (zoals zij het noemen) demonische riffs die ze uit hun gitaren krijgen. Vooral de bassist (Ryan Martinie) tovert een glimlach op je gezicht als je hem ziet/hoort spelen, hoe hij het doet is een ander verhaal natuurlijk :razz:
Dit met betrekking tot hun huidige CD L.D.50

Een vraagje:
Tot welke genre metal/rock kan je deze cd/Mudvayne eigelijk rekenen? Metalcore? Mallcore oid?

En natuurlijk komt 19 aanstaande hun nieuwe cd uit: The end of all things to Come
Ik heb d'r al wat nummers van gehoord, echt geweldig gewoon weer.o.a het nummer "Not Falling " klinkt heel erg lekker en "Silenced" is weer een nummer wat je eigelijk niet echt van hun had verwacht, in het begin van het nummer zou je denken dat het even om een punk bank gaat :grin: maar in ieder geval ik verheug me erg op deze cd en zal hem zeker halen.

Zelf kan ik aardig wat meespelen van Mudvayne, iemand anders die hier ook de gruwelijke basslijntjes meespeelt?

Anyway,m'n eigelijke "vraag" na deze zooi tekst... wat vinden jullie van deze band?

:smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nyles op 2002-11-05 11:56 ]</font>

Noctiis
5 november 2002, 12:00
*gaap* erg saai... leuk voor een pit of 2 maar muzikaal gezien uitgemolken. alhoewel ik wel eens een nummer heb gehoord welke ik wel aardig vond.

Nyles
5 november 2002, 12:18
Op 2002-11-05 12:00, schreef Noctiis:
*gaap* erg saai... leuk voor een pit of 2 maar muzikaal gezien uitgemolken. alhoewel ik wel eens een nummer heb gehoord welke ik wel aardig vond.

Zijn zij zelf muziekaal uitgemolken of "de muziek" die ze maken ?

Noctiis
5 november 2002, 13:25
dat weet ik ook niet :smile:
maar ok, er zijn een hoop bands die ik nog veel slechter vind dus wat dat betreft... :smile:

Nyles
5 november 2002, 14:10
Op 2002-11-05 13:25, schreef Noctiis:
dat weet ik ook niet &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">
maar ok, er zijn een hoop bands die ik nog veel slechter vind dus wat dat betreft... &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

Hoezo weet je dat neit dan? Je zei toch echt in je vorige reactie dta het "muzikaal gezien uitgemolken" is?

Noctiis
5 november 2002, 14:43
*zucht* nee ik bedoelde dat ik niet wist of zijzelf zijn uitgemolken of de muziek.. ik vind het gewoon kutherrie, klaar

Ibanez
5 november 2002, 19:43
Jij vind dat kutherrie? Hmmm ik dacht dat die black/viking/inboorlingen wat het ook is metal waar jij van houd ook niet echt rustig was....

MetalliCat
5 november 2002, 20:47
inboorlingen :grin: rofl

Noctiis
6 november 2002, 08:46
Mudvayne en consorten zijn echt 10x harder dan de muziek die ik speel met m'n Folkmetal band... Wij hebben geen grunts of screams of whatever.
En voor de miljoenste keer, het gaat mij om de melodie en de emotie, niet om de 'hardheid' of snelheid.

Neals
7 november 2002, 10:33
mudvayne = best wel klote... kga zelf liever glassjaw luisteren

Ditmar
7 november 2002, 22:00
.....over kutbands gesproken.....tering wat is Glassjaw ongelovelijk slecht !!!!

Nyles
8 november 2002, 11:11
Op 2002-11-07 22:00, schreef Ditmar:
.....over kutbands gesproken.....tering wat is Glassjaw ongelovelijk slecht !!!!

:grin: