PDA

View Full Version : Probleem Fender hot rod met Virtualizer..wie helpt me?



WillBX
10 april 2006, 02:18
hallo gitaarvrienden!

Vandaag net een Behringer Virtualizer dsp2024 pro gekocht. Hij is voor aan m'n Fender hot rod deluxe. Heb ook een behringer midi controller om het apparaat aan te sturen, maar dat terzijde.

Het probleem: als ik de effectenprocessor aan de effectloop hang krijg ik echt een gigantische hoeveelheid ruis uit m'n versterker, echt onacceptabel. Ik dacht eerst dat er iets mis was met de effectenprocessor....daarom heb ik hem eens als gewoon effectapparaat aan m'n mengpaneel+ speakers aangesloten, dat werkt eigenlijk prima. De Virtualizer ruist wel wat....maar daar heb je alleen last van als de alles extreem hard zet.

Ben er nu denk ik achter waaraan het probleem waarschijnlijk ligt: de hot rod heeft geen mastervolumeregelaar, eigenlijk alleen twee gain knoppen voor beide kanalen. De eindversterker staat dus altijd voluit...en daarom hoor je alles wat in de effectloop zit extreem hard...dus ook de ruis van de effectenprocessor.

Is dit probleem op te lossen? Wil geen andere versterker, en ook geen andere effectenprocessor...


Heel erg bedankt,

Willem