PDA

View Full Version : Celtic Frost, 1 JUNI in ZAANDAM, Wie gaat er nog meer?



THW
9 april 2006, 22:50
Ik heb mijn kaartje alvast al! Wie gaat er nog meer naar dit concert? :D

gerrekat
10 april 2006, 18:38
Misschien ga ik wel, ik had graaag een co headliner tour met SODOM gezien, maar aangezien Tom Angelripper niet zo'n hoge hoed opheeft van deze "reunie" gaat dat helaas niet door.

marc_o
10 april 2006, 20:24
Bestaan die ook weer/nog steeds???? Voor het laatst gezien op een festival met Metallica tijdens de Damage inc. Tour met de toen gloednieuwe Jason Newsted...

urezna
10 april 2006, 22:36
Celtic Frost????

Daar past maar 1 reactie bij:

OEHH!!!!!!

marc_o
11 april 2006, 16:00
hahaha, inderdaad


The Circle Of The Tirant.......(rammel rammel kletter rammel).......OEH!

THW
13 april 2006, 21:12
Bestaan die ook weer/nog steeds???? Voor het laatst gezien op een festival met Metallica tijdens de Damage inc. Tour met de toen gloednieuwe Jason Newsted...
Ze bestaan WEER. Ze waren zeker al bijna 15 jaar uitelkaar ofzo. Het nieuwe album komt in mei uit. Ik heb de promo gedownload en het is een best vet album!

marc_o
13 april 2006, 21:13
hehehe, dat is dan het eerste vette wat ze uitbrengen, ik kon daar helemaal niks mee, wel lachwekkend in ieder geval..

THW
1 juni 2006, 09:21
Dus het concert is vanavond, wie gaat er nog meer? :)

THW
2 juni 2006, 10:25
Ik ben gisteren gewwest, het was erg vet! :rockon:
De support-act was een doorsnee Black Metal bandje waarvan ik de naam vergeten ben, maar het was wel vermakelijk. Celtic Frost zelf was echt vet. Het geluid was zwaar maar desondanks was alles goed te horen. De band was in topvorm, het was net alsof ze nooit uitelkaar waren geweest!

SGS
2 juni 2006, 12:28
Ik ben in Biebob geweest... Man wat een optreden...

Ben meestal vrij sceptisch tov reünies, maar dit optreden kan wel eens het beste van 2006 worden...

Soulcollector
7 juni 2006, 22:14
Hmm.. ik had hier ook wel heel graag bij willen zijn.... maarja geen geld he :(