PDA

View Full Version : Ghiribizzi Sound



Jason Fuzz
9 april 2006, 21:41
Hallo,

ik ben een groote fan van Ghiribizzi (www.ghiribizzi.com) wellicht onbekend voor jullie? nu ik ben al een tijdje opzoek naar zogoed als dezelfde dist sound en solo sound.
mijn setup is:
Samson Powerstrip
Ada mp-1
rocktron intellifex
behringer dualfex
marshall 9000 poweramp
met een Laney TT412 kast.

ik kan niet de gepaste settings vinden, ik denk dat de intelifex mij te beperkt is
en denk erom om mijn g-major te vervangen is dit een goed gedacht?
mijn dist is namelijk iets te koud

veel dank
Tim

paulusdeBKB
10 april 2006, 11:50
Dude, de Intellifex is zeker niet te beperkt. Ik heb ff geluisterd en alle gitaareffecten die ze gebruiken zijn redelijk vanille. En als je zegt dat je distortion uit de MP1 te koud is dan is dat ding stuk, of je hebt hem niet lekker ingesteld. Mijn tip: ga eens langs bij iemand die veel verstand van spullen heeft om samen een middagje aan je sound te pielen. Je zult versteld staan!

Verder zit je er over te denken om je Gmajor te vervangen maar hij staat niet in je equipmentlijstje. Je hebt je zeker gek laten maken door die Ghiriworld website, waar die megalomane gitarist zijn laatste knoop nog op zijn gearlist heeft gezet. (zelf kan ik er ook wat van).

BTW: mag ik het ff zeggen? Dat Ghiribizzi, daar krijg ik nou niet bepaald een harde plasser van:o. Maar ieder zijn meug, en over gebrek aan smaak valt niet te twisten natuurlijk.