PDA

View Full Version : Nieuw liedje (nogal extreem!!!)



Lacrimosa
9 april 2006, 15:08
http://members.home.nl/r.basic/html/Ismar%20-%20Trust%20in%20Panic1.mp3

Zit van alles in, shred, emo, prog...
Zou me niks verbazen als 9 van de 10 mensen het niks vinden, maar ik dit vind ik gewoon vet :D!

Laat me weten wat je er van vindt.
Elk soort commentaar is welkom!

Laterrr

Ismar

edit: ik heb ff wat bas eruit gehaald en wat ruisshit verwijderd, nieuwe versie is te downen.

Roy K.
9 april 2006, 15:30
Jezus Ismar wat ontiegelijk vet!!! :eek:

Goed geluid (sommige gitaarstukjes hadden er misschien wat meer uit mogen springen door wat hoger volume, aan de andere kant droeg het ook wel bij aan de sfeer), goede productie, goede compositie, top!!

Lacrimosa
9 april 2006, 16:12
hahah bedankt man!!

Ja weet je wat het is, ik had in totaal iets van 59 tracks/lagen voor dit liedje (gitaren, bass, effecten etcc) en het is echt focking moeilijk om dan alles perfect af te mixen. Al ben ik wel erg tevreden over het resultaat.

Nogmaals bedankt!! :D

Laterrr

Negative K3 fan
9 april 2006, 16:13
damn inderdaad erg ziek, ik denk dat je zelf de kritiek wel kunt verzinnen haha

waar blijft trouwens dat nummer in de stijl van wat je laatst had gepost met drumnbass drums??

Terence
9 april 2006, 16:35
Ik vond hem wel lekker klinken, moest hem wel ff wat vaker horen.

c.hultermans
9 april 2006, 16:41
Hell yeahhhh, vet man!!!

IK hou dus wel van een potje herrie, maar mn favoriete stukje is toch wel vanaf 02.30... Je zou eigenlijk 1 stijl eens verder moeten uitwerken om een goede song te maken ofzo!!

Btw, wanneer ga je eens met Mendel een bandje beginnen? hehe

Grtz,

Conrad

ThijsG
9 april 2006, 18:15
Retestrak :)

Welke gitaar heb je gebruikt? Heb je die JP-RG nog gekocht?

En wat voor geluidskaart gebruik je ook al weer? Vet dikke kwaliteit, denk dat ik hem ook ga halen, en weet je nog hoe duur die kost?

Mzzl :D

Lacrimosa
9 april 2006, 18:50
damn inderdaad erg ziek, ik denk dat je zelf de kritiek wel kunt verzinnen haha

waar blijft trouwens dat nummer in de stijl van wat je laatst had gepost met drumnbass drums??


hej, jah die Reason shit wilt die sounds bij mij niet openen. Op de site waren er mensen die hetzelfde probleem hadden ofzo...dus fock it. Heb em weer verwijderd. Ik had em eigenlijk *gekocht*:D ipv een basgitaar. Maar nu heb ik een basgitaar.. dus gelijk maar die shit weer verwijderd. :p

new deep
9 april 2006, 22:11
zeer heftig dit man, goede grooves, strak en zeker goed geproduceerd voor een eigen project iig.

VooDoo
10 april 2006, 07:23
wat een heavy geluid zeg:|
best gaaf:D
lekker spacey8)

great job:D

ltr

armageddon
10 april 2006, 09:14
Het meest interessante en vreemde liedje dat ik ooit gehoord heb :D petje af!

Lacrimosa
10 april 2006, 11:25
hahah yeah...het is ook vet raar hoor, maar daar hou ik wel van :D!!

duckman
10 april 2006, 12:01
lekker freaky, ik vind het wel cool.

Goeie sound ook!!

Lacrimosa
10 april 2006, 15:32
bedankt man!!
Zit wel wat overmaat aan bas op, maargoed!

Negative K3 fan
10 april 2006, 16:34
hej, jah die Reason shit wilt die sounds bij mij niet openen. Op de site waren er mensen die hetzelfde probleem hadden ofzo...dus fock it. Heb em weer verwijderd. Ik had em eigenlijk *gekocht*:D ipv een basgitaar. Maar nu heb ik een basgitaar.. dus gelijk maar die shit weer verwijderd. :p

jammer jammer, het zou wel uniek zijn :)

Thijs G
10 april 2006, 16:39
ey ismar wat voor geluidskaart gebruik je nou?

Lacrimosa
10 april 2006, 16:45
creative soundblaster 2

Thijs G
10 april 2006, 17:24
cool :D

Klinkt strak, en hoe duur kost dat grapje?

Maiden Michiel
10 april 2006, 19:10
Aaargh die drums man, echt geniaal weer!

Lekker zieke shit trouwens man, fantastique!

Lacrimosa
10 april 2006, 20:16
cool :D

Klinkt strak, en hoe duur kost dat grapje?

eeh 60 euro ofzo


Aaargh die drums man, echt geniaal weer!

Lekker zieke shit trouwens man, fantastique!

hejj Michiel, bedankt man!!
Laterrr

Gert-Jan
10 april 2006, 20:48
een van de betere uploads hier. Goeie timing, geweldige compositie. Dit is gewoon fucking VAI man.

Thijs G
10 april 2006, 20:59
eeh 60 euro ofzo

Mm intressant.

Beetje domme vraag misschien, maar ben je er tevreden mee?

Lacrimosa
10 april 2006, 22:44
jep dat zeker wel.

Negative K3 fan
10 april 2006, 22:46
Dit is gewoon fucking VAI man.

?? volgens mij is er hier mogelijk sprake van een persoonsverwisseling....

kars
11 april 2006, 00:23
FUCKING AMAZING!!!!!! :listen: niet normaal. een alles-in-1-nummertje van 1 in een miljoen. zeer onder de indruk... productie iets bassig zoals al eerder gezegd. en de drums zijn echt (weer) ziekelijk goed. had ik al iets gezegd over de gitaar? commentaar overbodig...
en dat met maar 59 tracks? :???: :)

als je ooit nog een baslijntje nodig hebt ofzo, give me a scream..

Lacrimosa
11 april 2006, 12:32
FUCKING AMAZING!!!!!! :listen: niet normaal. een alles-in-1-nummertje van 1 in een miljoen. zeer onder de indruk... productie iets bassig zoals al eerder gezegd. en de drums zijn echt (weer) ziekelijk goed. had ik al iets gezegd over de gitaar? commentaar overbodig...
en dat met maar 59 tracks? :???: :)

als je ooit nog een baslijntje nodig hebt ofzo, give me a scream..

haha bedankt man
Iets teveel bas jah...

Vette shit trouwens op je myspace, is dat dfh1?

Laterr

kars
12 april 2006, 00:15
haha bedankt man
Iets teveel bas jah...

Vette shit trouwens op je myspace, is dat dfh1?

Laterr

klopt, das dfh1. komt niet in de buurt van die supersound die jij hebt met de drums. mijn spel trouwens ook niet :sneaky:
btw we zijn nu vriendjes daar ;-)

jw009
12 april 2006, 10:44
Erg vet!! Leuk al die verschillende "stijlen" door elkaar.

Hoe heb je die drumtrack geproduceerd? Die klinkt echt goed?

Lacrimosa
12 april 2006, 13:25
Erg vet!! Leuk al die verschillende "stijlen" door elkaar.

Hoe heb je die drumtrack geproduceerd? Die klinkt echt goed?

BEdankt man.
Met drumkit from hell superior.

Thijs G
14 april 2006, 14:08
He Ismar in geval dat je nog geintresseerd bent:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=60049

meul
14 april 2006, 18:15
http://members.home.nl/r.basic/html/Ismar%20-%20Trust%20in%20Panic1.mp3

Zit van alles in, shred, emo, prog...
Zou me niks verbazen als 9 van de 10 mensen het niks vinden, maar ik dit vind ik gewoon vet :D!

Laat me weten wat je er van vindt.
Elk soort commentaar is welkom!

Laterrr

Ismar

edit: ik heb ff wat bas eruit gehaald en wat ruisshit verwijderd, nieuwe versie is te downen.

Ik vind het helemaal te gek in iedergeval, klinkt ook qua sound heel goed hier!

gr,
jan

Lacrimosa
14 april 2006, 21:14
bedankt man!!!

Jax
15 april 2006, 17:55
Na al de lovende berichten hoop ik dat je het niet erg vindt als hier een beetje een kritisch bericht volgt :):

Allereerst, erg sterke track, zoals je zegt zit er vanalles in. Erg spacend begin, vanaf 1:12 beetje opeth-achtig, erg vet. Dan vanaf ongeveer 2:31 begint imo het sterkste gedeelte. Even zo'n moment van rust. Klinkt goed, dan vind ik de solo vanaf 3:23 erg goed, simpele melodie, maar ijzersterk, het geshred dat volgt kan ik nog waarderen, past goed in de track, maar dan vanaf 3:26 lijkt het (waarschijnlijk hoor ik het niet goed) alsof je gewoon in een majeur toonladder op en neer gaat over een mineur begeleiding? Technisch misschien wel goed, maar imo verpest het wel een beetje de sfeer.

Nu ik mijn bericht teruglees is het toch niet het kritische bericht dat ik in eerste instantie dacht dat ik ging schrijven :D. Alleen dat laatste stukje shred vanaf 3:26 vind ik gewoon jammer. Zou toch graag willen horen wat je idee erachter was, en of je het (enigzins) met me eens bent.

Lacrimosa
15 april 2006, 18:22
Na al de lovende berichten hoop ik dat je het niet erg vindt als hier een beetje een kritisch bericht volgt :):

Allereerst, erg sterke track, zoals je zegt zit er vanalles in. Erg spacend begin, vanaf 1:12 beetje opeth-achtig, erg vet. Dan vanaf ongeveer 2:31 begint imo het sterkste gedeelte. Even zo'n moment van rust. Klinkt goed, dan vind ik de solo vanaf 3:23 erg goed, simpele melodie, maar ijzersterk, het geshred dat volgt kan ik nog waarderen, past goed in de track, maar dan vanaf 3:26 lijkt het (waarschijnlijk hoor ik het niet goed) alsof je gewoon in een majeur toonladder op en neer gaat over een mineur begeleiding? Technisch misschien wel goed, maar imo verpest het wel een beetje de sfeer.

Nu ik mijn bericht teruglees is het toch niet het kritische bericht dat ik in eerste instantie dacht dat ik ging schrijven :D. Alleen dat laatste stukje shred vanaf 3:26 vind ik gewoon jammer. Zou toch graag willen horen wat je idee erachter was, en of je het (enigzins) met me eens bent.

hahaha dude dit is echt de 1e comment met wat kritiek man!! :D
Nee weet je wat het is, ik weet echt niks af van theorie n shit, en ik zat dus te spelen en toen speelde ik dat stukje en ik vond het bijzonder vet klinken (samen met de backing)...apart maar wel vet (vind ik dan). Maar het kan best zijn dat het niet klopt hoor, dit heb ik dan over het hoofd gezien omdat het me niet stoorde hahah. Anyway bedankt voor de comment man!!

Laterrr

Dude
20 april 2006, 11:40
ik ben echt onder de indruk,

ERG ERG cool,

niet zozeer je spel, ik hoor wel dat je een hele goeie gitarist ben maar het is niet zozeer mijn smaak,

wat me pakt is de compositie van het nummer, de overgangen tussen de verschillende "stijlen" zoals je het zelf noemt vind ik echt geweldig gedaan. Juist dat stuk rond 3.20 vind ik echt waanzinnig verzonnen

de opening met die waanzinnige drumtracks....

damn man,


echt ontzettend goed, het raakt me ! geweldig

Kaboemba
20 april 2006, 14:44
Jongen jij komt er wel !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee serieus dit is verdomme echt rete goed. Idd de overgangen zijn heel goed, allerlei stijlen achter elkaar flikkeren kunnen er hier wel meer. En gelukkig zit er meer dan notenpoepen in.

Hoeveel werk heb je hier nu in zitten, kwa uren zeg maar ?

hmm de fade0out is niet helemaal lekker of was dat de bedoeling, zo ja slechte bedoeling.

Lacrimosa
20 april 2006, 16:39
Dude: hehe mooie comment!! Bedankt man!!

Kaboemba: ik heb er ongeveer 2 weken over gedaan hehe!! En dat einde is opzettelijk gedaan :D! Bedankt voor je comment!!

Laterrr

Kaboemba
20 april 2006, 16:57
O ja 2 weken dan kan ik het ook.

FrankS
21 april 2006, 11:24
hahaha doe es? ;)

Maar geniaal dit ja!! Had em al op het Sneap-forum gehoord. Echt dik vet heersch-nummer!! Kzou niet weten wat voor kritiek ik hier op zou moeten geven btw. Wou da'k zelf zo muzikaal was.. damn :D

license to kill
21 april 2006, 20:56
WoW!!! man, dit is gewoon steengoed :) ik noem dit niet extreem, ik noem dit gewoon GOED !! dit komt zo op men ipod als je me een link geeft waar ik het kan downloaden (ik heb namelijk geen quiktime pro)

Soulcollector
22 april 2006, 12:47
Profiel van Lacrimosa :
Interesses:
Gitaar spelen, speel nu al 2 jaar gitaar



:|

Lacrimosa
22 april 2006, 13:45
hahaha deze zomer wordt dat 3 jaar hoor ;)!!

Soulcollector
23 april 2006, 12:15
Dan nog is 't ziek dat je nu al zo goed kan spelen :D
Ik speel nu 5 jaar en ik haal t echt niet bij jouw niveau ;)

Davidian
23 april 2006, 17:43
hahaha deze zomer wordt dat 3 jaar hoor ;)!!
*huilt*

Ik zit op de helft van jou haha en ik kom niet eens in de buurt. Wat oefende je eigenlijk allemaal?

Kris Haex
30 april 2006, 12:35
VET! Dit is een echt zeer goed!

Lacrimosa
30 april 2006, 13:58
Dan nog is 't ziek dat je nu al zo goed kan spelen :D
Ik speel nu 5 jaar en ik haal t echt niet bij jouw niveau ;)

hahaha komt wel man, gewoon blijven spelen en vooral ook plezier hebben!!


*huilt*

Ik zit op de helft van jou haha en ik kom niet eens in de buurt. Wat oefende je eigenlijk allemaal?

hej man...ik begon gelijk met techniek, vooral al die snelle shit enzo haha!!


VET! Dit is een echt zeer goed!

hej bedankt man!!


laterr

Davidian
30 april 2006, 20:22
hej man...ik begon gelijk met techniek, vooral al die snelle shit enzo haha!!








Dan ben ik dus best wel fucked haha.

Lacrimosa
30 april 2006, 21:14
Dan ben ik dus best wel fucked haha.

neej man. Ik heb er nu best spijt van hoor, want het is nu veel moeilijker om te improviseren en akoordenkennis enzo, omdat ik die stap heb overgeslagen.