PDA

View Full Version : Nog een 2x12



strontraper jos
9 april 2006, 10:58
NU MET FOTO

of zelfs 2x 2x12 want ik ben ondertussen aan de tweede bezig :p

het is er eentje geworden met deze afmetingen l: 740 h: 475 d:360

er zitten Eminence governors in (bij thomann besteld)

het geheel klinkt meer dan goed!

ik heb er mijn Marshall 1936 eens naast gezet.. die staat zowat in z'n blootje naast de zelfgebouwde :)

welke speakers ik in de andere ga steken weet ik nog niet.. tips, suggesties,... laat maar komen zou ik zeggen :)

binnenkort ook wat foto's als ik ze op de pc krijg

groeten!

AART
9 april 2006, 12:51
mooi, enne: PICS!!!!!!!

AART
9 april 2006, 12:52
speaker suggestie: the wizzard

ook van eminence.

strontraper jos
12 april 2006, 12:14
ik kan mij herinneren dat er zo'n tabel bestaat waarbij de speakers van celestion gekoppeld worden aan die van eminence. Ze worden toonsgewijs vergeleken. Ik kan het jammer genoeg niet meer terugvinden.
(en neen, het is niet die replacement blabla van op de eminence website)

strontraper jos
12 april 2006, 14:48
hopla, de tweede is ook af, maar er zitten nog geen speakers in... suggesties nog steeds welkom!

de twee cabs zijn identiek op de handvaten na.. ik had eerst de eerste twee gekocht.. twee weken later ging ik voor de andere twee, toen bleek dat die maat uitverkocht was en dat ze niet meer konden besteld worden, gelukkig waren er net dezelfde die iets minder hoog waren...
(voor de geïnteresseerden: het zijn metalen handvaten ;) kost een 6 euro/stuk ongeveer)

nu kan ik ze wel uit elkaar houden natuurlijk :)


en ook fotootjes natuurlijk:

http://users.pandora.be/tuyt/100_1003.JPG
http://users.pandora.be/tuyt/100_1004.JPG

AART
14 april 2006, 13:14
ziet er netjes uit. al een idee wat voor speakers er in komen>?

B_2_the_a
14 april 2006, 20:08
Geen?

Klinkt perfect in combinatie met je nieuwe costum build luchtgitaar :P

JoostBaksteen
14 april 2006, 20:50
Leuke boxjes :).

Je zou er ook eminence Red Fang in kunnen zetten, vergelijkbaar met Celestion Blue's.

strontraper jos
15 april 2006, 10:25
thx voor de reacties!

voorlopig zonder speakers klinkt het eigenlijk al erg goed :p

ik zou het liefst bij Eminence willen blijven, en dan kom ik uit bij Wizards (+/- tegenhanger van G12H30) maar ik hoor er zo wat tegenstrijdige berichten over... nadeel is dat je ze niet op voorhand kan horen. nu voor 55 euro per stuk bij thomann kan je de gok wel wagen natuurlijk..

Red fangs heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht, weet eigenlijk niet wat voor geluid ze geven, even wat opzoekwerk verrichten dus :)