PDA

View Full Version : gitaarles gezocht omgeving Leusden of Amersfoort



Guns n' Roses
4 november 2002, 21:13
Hallo daar, ik zoek electrisch gitaarles het liefst in Leusden, maar in Amersfoort is ook goed. Ik moet nog een electrische gitaar kopen, dus ik hoop dat diegene ook wil helpen er een uit te zoeken. Alvast bedankt!!

Mithrandir
5 november 2002, 17:02
Cool, iemand uit Leusden, daar kom ik ook vandaan. Ik denk niet dat ik goed genoeg ben om je les te geven (ik heb er ook geen geduld voor), maar ik wil best helpen met het kopen van een gitaar en je een beetje de grondbeginselen leren. In Amersfoort zit ook de popschool, daar kun je ook terecht voor lessen.

Guns n' Roses
6 november 2002, 21:01
thanx voor je berichtje!! Ik denk dat ik je hulp wel kan gebruiken om een gitaar uit te zoeken. Maar ik mag er pas 1 kopen (tsja, die ouders he) in de zomervakantie, of in ieder geval rond die tijd. Helaas. Maar als je tegen die tijd nog interesse hebt, graag!!

Mithrandir
7 november 2002, 12:34
Je zegt het maar, het zit niet in de planning om te gaan verhuizen dus het maakt mij niet uit wanneer jij je gitaar wilt gaan kopen. En rond de zomervakantie is een ruim begrip, de zomervakantie is nog niet zo heel lang voorbij dus dat betekent dat je hem nu mag kopen :smile:

kungalo
24 augustus 2010, 14:16
Zie www.pomaa.nl
De Popular Music Academy Amersfoort

marco v
29 augustus 2010, 14:54
Veel te duur,
bij mij in de buurt zit een professionele leraar die €20 per uur rekent.

meneer de boer
6 maart 2011, 20:24
Voor gitaarles in Leusden kun je goed terecht bij Rick Kostelijk. Hij is een profesionale en enthousiaste gitaardocent. Stijlen: pop, blues,
funk, rock, hardrock, reggae, jazz enz

mail@rickkostelijk.com
06- 105 19 535

Harke
18 april 2011, 13:22
of Drum en Gitaarschool Amersfoort.

http://www.muzieklesinamersfoort.nl/

ThomasGuitarfreak
23 april 2011, 00:42
Woodrow Wegkamp Afgestudeerd Rock Acedemie!! Ik heb Bij heel veel muziekscholen en leraren gekeken maar woodrow kan je echt helpen!!
Hij heeft een echte passie voor de gitaar spelen!

Meer weten vraag maar aan mij.

Thomas