PDA

View Full Version : Greg Bennit



}{Metalmaster}{
8 april 2006, 23:01
Yo mensen.

In schagen staat een Greg Bennett Torino (een sg modelletje is dat). Er zitten Duncan pickups op. Ik vond hem erg lekker spelen en erg mooi klinken. Ik heb nog niet op zoveel electrische gitaren gespeeld. Weten jullie of dit een beetje ok is? Hier is een linkje > http://www.samickguitar.com/electricportal_torino.html

Greetz MetalMaster

Tristan
8 april 2006, 23:06
Ik vind het prima gitaren voor de prijs, alleen ken ik dat model dat jij op het oog hebt niet, wat is de prijs daarvan?

}{Metalmaster}{
8 april 2006, 23:07
ehmmm ik geloof 300,- of 400,-. Zelf dacht ik 400,-. Maar een vriend van me zij 300,-...

jorrit
9 april 2006, 10:37
t zijn geen echte seymourduncans hoor, t zijn designed by seymour duncan. maar das ff een detail. heb zelf ook laatst op die gitaartjes gespeeld. je moet ff letten op de halsconstructie. Die van mij had nogal wat speling wat een slechte uitwerking had op de stemming..

Squier4ever
9 april 2006, 11:27
vind ze ook nog eens poepie lelijk

wietse
9 april 2006, 18:24
vind ze ook nog eens poepie lelijk
zegt iemand met zo'n nick :D.
samick is meestal wel oke, maar bekijk ze goed voordat je koopt, en neem als het een beetje kan een ervaren gitarist mee.

Jax
9 april 2006, 19:09
Zijn idd geen slechte gitaren, maar misschien kun je voor 400 euro of iets meer toch wel iets beters vinden tweedehands?

Tristan
10 april 2006, 01:05
Ik vind 400 euro niet echt duur hoor, voor een nieuwe gitaar. Het zullen inderdaad wel Duncan Designed pickups zijn, maar die zijn wel okee...
Je kan ook tweedehands kijken natuurlijk, maar dan zou ik niet zo gauw weten wat je dan voor 400 euro zou kunnen vinden...