PDA

View Full Version : wie wil mijn Dimarzio 2XN en Super Distortion humbuckers ruilen?



debeukerin
8 april 2006, 20:25
Bij mij zitten ze in een Ibanez Les Paul uit 1978 en believe me...het zijn echte metal/hardrock humbuckers, idioot veel output...maar ik speel helemaal geen metal (;p...Wil iemand die in dit soort humbuckers geinteresserd is misschien de mijne ruilen tegen bv kwaliteits seymour duncans of iets vergelijkbaars en misschien zelfs helpen bij vervangen? Iets warms, maar niet modderig, strak en open vond ik lekker....

Ik begrijp dat beide humbuckers in sommige kringen erg gewild zijn en dat ze op internet 60 a 70 euro kosten!

Vr gr Henk

Orpheo
8 april 2006, 20:35
Bij mij zitten ze in een Ibanez Les Paul uit 1978 en believe me...het zijn echte metal/hardrock humbuckers, idioot veel output...maar ik speel helemaal geen metal (;p...Wil iemand die in dit soort humbuckers geinteresserd is misschien de mijne ruilen tegen bv kwaliteits seymour duncans of iets vergelijkbaars en misschien zelfs helpen bij vervangen? Iets warms, maar niet modderig, strak en open vond ik lekker....

Ik begrijp dat beide humbuckers in sommige kringen erg gewild zijn en dat ze op internet 60 a 70 euro kosten!

Vr gr Henk


wat je doet, noemen we hier spam, en mag niet. adverteren voor je gear doe je maar op gitaarmarkt.nl

debeukerin
8 april 2006, 20:42
oops wist ik niet mijn eerste post, sorry....nou laten we het anders stellen dan: wie weet welke humbuckers beter geschikt zijn voor de Ibanez Les Paul dan deze monstertjes die er nu inzitten?

Orpheo
8 april 2006, 20:49
oops wist ik niet mijn eerste post, sorry....nou laten we het anders stellen dan: wie weet welke humbuckers beter geschikt zijn voor de Ibanez Les Paul dan deze monstertjes die er nu inzitten?

en daar is de search voor ;)

ok. omdat de search nog niet lekker werkt, en dus 'les' niet pakt, antwoord ik maar:

www.seymourduncan.com

www.dimarzio.com

ff daar kijken kerel ;)

de superdistortion in brug en air norton is heel lekker. (dimarzio)
JB/jazz
jb/pearly gates
jb/'59
custom/pearly gates
custom/'59
custom/alnico2pro
distortion/pearly gates
distortion/'59
distortion/seth lover
distortion/jazz
distortion/alnico2pro

de mogelijkheden zijn legio.