PDA

View Full Version : klippie gemaakt



Sicky61
8 april 2006, 19:50
maup,de strot van noizgate, heeft een klippie in elkaar geschroefd.....voor de fun of it!
dus wat je er van vindt?
tja....kijk iig ff naar maupz soepele,waanzinnige ,inmiddels legendarische,jumpz!
http://www.noizgate.nl/mp3.htm

sregor
9 april 2006, 01:12
tyfus wat een takkuh herrie maken die zeg!!
(dit is een mening mijnerzijds en is dus in zijn geheel gebaseerd op subjectiviteit)
Wel grappig gedaan voor amateuristische clip makers zeg maar. Past wel bij de stijl vind ik, al had er wat meer creativiteit in verwerkt kunnen worden.(Ligt mss aan de praktische beperkingen van de maker) Leuk om te doen?

JvD.
9 april 2006, 01:33
ik hoor heel weinig bas, en vind de gitaar veels te grinderig. verder vind ik de muziek leuk. de clip past in der daad goed bij de muziek

Vonk
9 april 2006, 13:52
Gitaren klinken als stoeptegel over stoeptegel...

spanky_franky
9 april 2006, 17:39
Die open snare, is dat gebaseerd op St. Anger ofzo? Het klinkt niet echt goed ofzo.. open snare klinkt alleen echt lekker met een peperdure snare.. maar ja.

new deep
9 april 2006, 18:06
Die open snare, is dat gebaseerd op St. Anger ofzo? Het klinkt niet echt goed ofzo.. open snare klinkt alleen echt lekker met een peperdure snare.. maar ja.

nou die van lars zal wel peperduur zijn dus ik weet niet :-) of die stelling op gaat.
muziek doet me oude sacred reich denken...cool

Sicky61
9 april 2006, 21:00
Gitaren klinken als stoeptegel over stoeptegel...'HANX!
was de bedoeling ook

Basseytje
9 april 2006, 21:07
ik vond ook al te weinig bass vor de rest wel geinig]

Sicky61
12 april 2006, 15:09
Die open snare, is dat gebaseerd op St. Anger ofzo? Het klinkt niet echt goed ofzo.. open snare klinkt alleen echt lekker met een peperdure snare.. maar ja.
das een Eric Singer snare.......niet echt verkeerd lijkt mij.
Mischien dat je de bassdrum bedoelt....daar hebben we een euro muntstuk op geplakt.
De bas is inmiddels weg-gecompressed en gecomprimeerd.
Kom maar es live horen.....dan zit ķe d'r zwaar in.

Bedankt voor jullie reacties heren.

Sicky61
12 april 2006, 15:12
nou die van lars zal wel peperduur zijn dus ik weet niet :-) of die stelling op gaat.
muziek doet me oude sacred reich denken...cool
'HANX!

heb mindere bands gehoord als sacred reich

Sicky61
12 april 2006, 15:16
tyfus wat een takkuh herrie maken die zeg!!
(dit is een mening mijnerzijds en is dus in zijn geheel gebaseerd op subjectiviteit)
Wel grappig gedaan voor amateuristische clip makers zeg maar. Past wel bij de stijl vind ik, al had er wat meer creativiteit in verwerkt kunnen worden.(Ligt mss aan de praktische beperkingen van de maker) Leuk om te doen?
maup was dagen zoet en vond het leuk om te doen.
We gaan van de volgende paar gigs filmpies maken en een dvd in elkaar plakken met een nieuwe clip(met de nieuwe drummer)en live noiz en joyz.
Zeker leuk om te doen en handig om op te sturen naar kroegen en zalen.

Vonk
12 april 2006, 15:43
'HANX!
was de bedoeling ook

Haha nou ok dan, het is inderdaad goed gelukt :seriousf::rockon: