PDA

View Full Version : Joe Bonamassa - wie gaat er heen?



DREAMMACHINE
8 april 2006, 14:34
al enige tijd erg gecharmeerd van de man zijn gitaarspel, ik ga hem deze week eindelijk zien ( zoetermeer), toen vandaag de gitarist op de mat viel was het een leuke verrasing om een interview met hem te lezen.

wie gaat er nog meer?

new deep
8 april 2006, 15:06
lijkt me ook gaaf, ik was er 2 weken geleden bijna heen gegaan in new York in BB Kings Blues Club...zat er honderd meter vandaan...;-( baal wel een beetje want ik kende hem niet..lees je later dat hij het toch wel een gerespecteerde gitarist is.

peter_heijnen
11 april 2006, 11:46
Ik ga er ook zijn.

DTmaster
11 april 2006, 14:18
als hij het nummer ünbroken gaat spelen wel aaghahah dat is het enigste wat ik van hem ken :)

rocker_71
12 april 2006, 18:13
Ik moet die avond werken in de Boerderij: stagemanger.
Heb ik echt zin in! Ze draaien al maanden dvd's van hem in de het café en benn intussen een grote fan van Joe. Hopleijk is ie ook nog een beetje aardig voor me :-)

Btw: in de boerderij is het uitverkocht.

DREAMMACHINE
12 april 2006, 18:58
nice!...tot morgen dan, en regel voor mij ff een plectrum ofzo ! :-)

piezo
12 april 2006, 19:27
Veel plezier morgen. Hopenlijk is er ook een echte Hammond B3 bij.
Het optreden staat al 3 maanden in mijn agenda, maar ik kan morgen niet. Heb eerder 2 optredens van hem gezien en een CD van hem ligt al een week als opkikker in de CD-speler.

DREAMMACHINE
14 april 2006, 07:53
Het was té gek!!!!...

rocker_71
14 april 2006, 12:03
Het was zeker heel gaaf!

Het sjouwen met de versterkers ed. was minder, maar het was te gek.
Vooral het akoestische stuk was waanzinnig. Zoiets heb ik nog nooit gezien.
Bij de soundcheck 's middags zag ik hem al bezig op de akoestische gitaar en man... wat een techniek.
Het was in de Boerderij lekker druk (uitverkocht, dus zo'n 750 man).
Greg Koch was trouwens ook een aparte gitarist. Een beetje leunend tegen de fusion aan. Zeer positief ingestelde man trouwens.

Rock

DREAMMACHINE
14 april 2006, 12:16
ja idd, greg koch is ook erg begaafd maar voor mijn smaak iets te gelikt. Die jam met dick dale en led zeppeling gedeelten oa was dan wel weer ff erg lekker.

Joe was idd erg goed op zn acoustische gitaar en met slide helemaal, gewoon waanzinnig! Er zijn er imo maar weinig die zo goed slide kunnen spelen, en OMG wat een sound! Die budda kwam lekker tot zijn recht met zo'n gitarist.

nopster
14 april 2006, 15:00
Ik wil hem al een hele tijd zien, maar hij komt jammergenoeg maar niet naar België. Twee jaar geleden eens, maar toen was ik ziek en kon ik er niet naartoe.

Goeie gitarist, mooi geluid, en ondanks zijn duidelijke invloeden toch een eigen manier van spelen... kom je nog weinig tegen.

Voor de mensen die interresse hebben, ik heb nog een interview (pdf van 20 blz) waarin hij vooral over zijn gear praat. Pm me en dan mail ik het wel even door.

JoostBaksteen
14 april 2006, 19:21
Pfff ik had er willen zijn :( maar was al uitverkocht ... balen :(

Robbert
14 april 2006, 23:19
Half jaar terug stond hij hier in Hoogland in de Noot. Eerste paar minuten gemist, maar bij binnenkomst gelijk de volle lading. Cool om te zien dat iemand met zoveel "gemak" kan spelen. Toen ter afsluiting een akoustisch nummer, erg energiek!

DREAMMACHINE
14 april 2006, 23:35
Voor de mensen die interresse hebben, ik heb nog een interview (pdf van 20 blz) waarin hij vooral over zijn gear praat. Pm me en dan mail ik het wel even door.

je hebt een PM!...

rocker_71
21 april 2006, 20:41
je hebt een PM!...

+1 (en dan nog acht karakters voor de show)