PDA

View Full Version : Introducing Eko



Eko
8 april 2006, 13:05
Yep,
nooit aangedacht hier ook eens van me te laten horen. Ik ben Martin , 45 jaar getrouwd en met 2 dochters. 17 en 19 jaar en in bezit van vrienden.
Ik werk als vertegenwoordiger en ben al sinds m`n 7e aan het gitaarspel verslingerd. Zoals op m`n handtekening te zien is heb ik een lichte verzameltik.
Uiteraard zoals te zien een Fender aanhanger. ( de Bluesjunior is reeds besteld) en gek op gebruikte instrumenten.
Ik speel op dit moment in 2 bands waarin we zowel eigen nummers spelen als covers van o.a. Stones, Eagles CCR e.d.
Ook begeleid ik nog met een paar mensen een smartlappenkoor. Iets heel anders maar vaak net zo voldoening schenkend als een kroegoptreden. Als je een keer voor geestelijk gehandicapten hebt gespeeld weet je wat ik bedoel.

Jeroensnake
24 juni 2007, 11:56
Ha, mijn huisgenoot heet toevallig ook Eko. Hartelijk welkom hier op Het Forum. Ik mag van de moderators niets meer aan vrouwelijke gitaristen vragen. Maar spelen je dochters toevallig ook gitaar? Ik heb nog nooit smartlappen gespeeld, maar eigenlijk speel ik altijd wel voor geestelijk gehandicapten.

djgitarist
24 juni 2007, 12:02
Hoi, welkom op het gitaar forum!

Ik heb ooit een oude italiaanse EKO gitaar gehad (leek op een fender mustang). Helaas verkocht om mijn auto te kunnen repareren na een aanrijding...