PDA

View Full Version : Nieuwe Pearl Jam album



Bruce
7 april 2006, 22:52
Wat vindt jij van hun nieuwe album?
Ik heb 'm nog niet heel goed beluisterd,
maar mijn eerste indruk is redelijk.

Had er misschien iets meer van verwacht,
maar misschien moet ik het ff de tijd geven.
Toch blijf ik erbij dat ze live het best tot hun recht komen

Bram+
7 april 2006, 23:01
Ik moet de rest van de tracks nog beluisteren, heb ik al wel op mijn pc staan. Van de eerste zes die al 'gelekt' waren vind ik Comatose redelijk, de rest niet echt heel goed.

drap
7 april 2006, 23:18
Ik wist niet eens dat Pearl Jam nog bestond. Ik zal het nieuwe album zeker aanschaffen

Bram+
7 april 2006, 23:20
Hehe, jaaaa, vele mensen weten het niet, maar Pearl Jam is gewoon stug doorgegaan na Alive, Even Flow en Jeremy ;)

Bruce
7 april 2006, 23:27
Hehe, jaaaa, vele mensen weten het niet, maar Pearl Jam is gewoon stug doorgegaan na Alive, Even Flow en Jeremy ;)
En daarna hebben ze ook erg goeie nummers gemaakt hoor!
Ze zoeken alleen de Publiciteit niet zo op
(zoals bv de band Live dat wel doet)
(met een nieuwe kut cd ook nog)

Bram+
7 april 2006, 23:33
En daarna hebben ze ook erg goeie nummers gemaakt hoor!
Ze zoeken alleen de Publiciteit niet zo op
(zoals bv de band Live dat wel doet)
(met een nieuwe kut cd ook nog)
Inderdaad, mijn favoriete PJ-plaat is Yield en daarna Vitalogy, dus dan weet je het wel.

new deep
8 april 2006, 00:27
is het album al verkrijgbaar of zijn er alleen gelekte songs op internet? De single die een maand geleden via de PJ-site was te streamen vond ik erg goed iig

Bruce
8 april 2006, 00:33
Album komt op 2 mei uit,
maar is al volledig "gelekt"

new deep
8 april 2006, 00:47
ok. nou ik ga hem wel halen sowieso :-)

Bruce
9 april 2006, 18:16
Ik heb trouwens al vaker het idee gehad dat er erg weinig
Pearl Jam liefhebbers op dit forum zitten.
Zou het er dan toch mee te maken hebben dat ze
de band uit de schijnwerper houden
of is het gewoon te "moeilijke/zware" (kut hoe omschrijf je dat) muziek?

wietse
9 april 2006, 19:30
Hehe, jaaaa, vele mensen weten het niet, maar Pearl Jam is gewoon stug doorgegaan na Alive, Even Flow en Jeremy ;)

en daarna ook hard minder geworden vooral de zanger is erg achteruit gegaan, kocht laatst hun laatste album voor 1 euro op een rommelmarkt 2 nummers beluisterd en snel in de verkoop bakken gedaan.
wat een bagger.

Bram+
10 april 2006, 13:11
en daarna ook hard minder geworden vooral de zanger is erg achteruit gegaan, kocht laatst hun laatste album voor 1 euro op een rommelmarkt 2 nummers beluisterd en snel in de verkoop bakken gedaan.
wat een bagger.
Bij Riot Act is het inderdaad droevig gesteld. Hij gebruikt zijn stem nu weer anders gelukkig, maar na 15 jaar kun je wel wat achteruitgang verwachten natuurlijk.

Veekeren
10 april 2006, 14:53
Nou, echt achteruit gegaan vind ik de zang niet, maar op Riot Act spreekt er echt helemaal nergens een sprankje energie uit. En dat is de reden waarom ik fan van PJ werd. Gelukkig is het volgens mij op het nieuwe album weer beter.