PDA

View Full Version : Nieuwe aanwinst!



Kasper
7 april 2006, 21:25
Jaja, gedaan met basversterkers lenen, vandaag heb ik mijn eigen stackje gekocht. Ik ging eerst kijken voor een Trace Elliot combo, maar die werd ook samen verkocht met een ampeg box. Voor de Trace werd €450 gevraagd, voor de ampeg nog eens €350. In totaal dus €800, wat zowiezo te veel was voor mij. Ik was van plan de Trace af te bieden tot €400, maar uiteindelijk klonk het geheel veeeel beter met de ampeg box erbij. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb het geheel kunnen kopen voor €650 en da's wel een mooie deal lijkt me 8-)

Trace Elliot 7210SMC 300Watt + Ampeg SVT-15 EN 200Watt RMS
http://users.pandora.be/rtaw/bassstack.jpg

Magic Bean
7 april 2006, 21:43
Ziet er vet uit, maar die wieltjes zien er een beetje gammel uit. En past de combo precies op de Ampeg kast, want op de foto lijkt het alsof het een beetje scheef staat. Misschien dat je daar nog iets aan kan schroeven, want met de frequenties die dat setje voort gaan brengen kan het wel een beetje gaan schuiven. FF naar de bouwmarkt kan je setje stabieler/veiliger maken.
Voor de rest: geweldige aankoop

Kasper
7 april 2006, 21:53
'passen' is een groot woord. De afmetingen komen overιιn (ampeg is wel dieper), maar voor de rest hangt die trace er niet over uit ofzo. Ik denk niet dat ze van elkaar zullen schuiven.