PDA

View Full Version : Baseffecten



Tupelo
7 april 2006, 20:05
Ik wil onze bassist een leuke fuzz voor zijn bas cadeau doen... of een andere leuke distortion maar er lijkt weinig te koop.

Zijn er bassisten hier met tips? Wil ook graag weten waar ik betreffend pedaal kan krijgen dan..

Goose
7 april 2006, 20:50
Ik heb nog wel een MXR M-80+ tekoop voor je..........(of is dit nou wat jullie spam noemen???? (hehehehehe)

Bel anders even. 06-46337411

Einzeln
7 april 2006, 21:08
Wij gaven onze basist de russische Big Muff, geeft een soort muse geluid.

Mitch
7 april 2006, 22:01
De Gier heeft een fuzz van Chunk Systems. Niet goedkoop, maar da's echt de beste fuzz die ik ooit voor bas heb gehoord. Gaat van clean met een randje tot grommende knor tot spetterende, gatende fuzz. Hun envelope follower is ook bloedgeil trouwens.

Tupelo
8 april 2006, 15:48
Wij gaven onze basist de russische Big Muff, geeft een soort muse geluid.

Gewoon de EH Big Muff werkt? Dezelfde als voor gitaar?

Tupelo
8 april 2006, 15:49
Ik heb nog wel een MXR M-80+ tekoop voor je..........(of is dit nou wat jullie spam noemen???? (hehehehehe)

Bel anders even. 06-46337411

Kost dat? PM maar ff..

Einzeln
8 april 2006, 16:13
Gewoon de EH Big Muff werkt? Dezelfde als voor gitaar?
Yep en verkoop jij dan maar je spullen want dat beukt!

fullorder
8 april 2006, 16:33
De bassist van mijn band gebruikt de Bass Micro Synth van Electro Harmonix. Niet een fuzz dus, maar er zijn wel hele vette en smerige geluiden mee te maken.
Overigens gebruikt ie daarnaast ook nog een Big Muff (groene russische) en dat scheurt inderdaad ook primula.

Mitch
8 april 2006, 17:15
O ja, hoe kan ik 'm vergeten: goed en goedkoop, de Ibanez SB7. Heerlijk monstertje. Zit een supersmerige fuzz in en hij is prima als envelope te gebruiken.

Tupelo
8 april 2006, 18:18
Yep en verkoop jij dan maar je spullen want dat beukt!

Dat is mooi, kan ik ook eens een sjekkie draaien. :p