PDA

View Full Version : Gibson Melodymaker Faded



Tupelo
7 april 2006, 18:50
Lijkt niet geïmporteerd te worden in NL, klopt dat?

Bram+
7 april 2006, 19:43
Nederland Muziek heeft 'm op de site staan geloof ik, dus dan zou het best wel eens kunnen dat meer winkels 'm kunnen bestellen denk ik. Anders zelf maar importeren? Duitsland?

Tupelo
7 april 2006, 20:01
hmmm 689 wel een beetje overprised zeg... als je al een DC faded nieuw kunt krijgen tegenwoordig voor 699.

bram123
7 april 2006, 20:13
als je al een DC faded nieuw kunt krijgen tegenwoordig voor 699.


link please...

Tupelo
7 april 2006, 20:14
Stond in het feedback spamkrantje deze week... bel eens zou ik zeggen.

Wizz
7 april 2006, 22:23
Nederland Muziek heeft 'm op de site staan geloof ik, dus dan zou het best wel eens kunnen dat meer winkels 'm kunnen bestellen denk ik. Anders zelf maar importeren? Duitsland?

Waarom dan niet naar NM ?

Wizz

Bram+
7 april 2006, 22:38
Waarom dan niet naar NM ?

Wizz
Waarom wel?

Als het geen 300 euro scheelt op een gitaar van 600 euro, koop ik 'm liever bij mijn lokale gitaarboer. Heeft verder niks met jullie te maken.

Dude
8 april 2006, 01:06
Waarom dan niet naar NM ?

Wizz


god krijgen we die verkapte spam weer.

d'oh
8 april 2006, 11:50
god krijgen we die verkapte spam weer.

Waarom niet naar NM dan?
of een andere nederlandse zaak?

gibson melody maker faded?, volgens mij is het gewoon een melody maker (http://gibson.com/Products/GibsonElectric/Gibson%20Electric%20Guitars/LesPaul/Melody%20Maker/) zonder faded finish

Tupelo
8 april 2006, 13:35
Is echt een faded versie van, die zoals alle andere Gibson .... faded modellen wat betaalbaarder is. Onlangs stond er 2ehands 1 voor 430 euro te koop hier op gitaarmarkt, maar dat was in België. Volgens de muziekzaken in DB hier niet te importeren. Leek me best een leuke gitaar om mijn band te gebruiken. Veel meer dan die P90 in brugpositie heb ik toch niet nodig daar dus waarom meer uitgeven aan schmuk..

d'oh
8 april 2006, 15:50
oke, dan is dat niet verkeerd opzich, want zo'n melody maker kost 690 dacht ik en als de faded dan nog minder kost :)

robzilla
8 april 2006, 16:05
Ik heb hem daar wel gespeeld, vette gitaar! Klonk erg lekker, rockt best wel! :)

Misschien beetje duur voor wat je krijgt, maar het is gewoon een degelijke gitaar zonder poespas..

Wizz
8 april 2006, 20:24
god krijgen we die verkapte spam weer.

Beetje gemeen om dat te zeggen. Ik begreep de redenatie van hetgeen ik gequote (?) heb niet helemaal, that's all. Ik begon zelf niet over die winkel.

Wizz

Bram+
8 april 2006, 21:15
Allereerst het volgende: op de site van gibson zelf staat ook geen faded versie van de MM, bij de specs van de MM staat wel het volgende: It comes in three cool satin finishes for an aged look: Satin Ebony, Satin Cherry and Satin Yellow.

Wizz:
In plaats van hoofdonderwerp, diende je winkel dit keer als illustratiemiddel. Jullie hebben 'm in het assortiment, daarvoor bravo, maar de vraag was niet: "Welke winkel heeft 'm?" maar de vraag was: "Zijn er überhaupt winkels die 'm hebben?". Daarbij is ook even bij de buren kijken nooit een slecht idee natuurlijk. Je kunt altijd nog naar NM als het moet.

aart steekelenburg
11 april 2006, 13:41
Volgens mij staat er gewoon een bij de feedback in rotterdam, een satin yellow finish.
Ik moet zeggen dat ie zijn geld meer dan waard is, ik heb er ook een namelijk, de p90 scheurt en hij is ewoon wat simpeler afgewerkt maar dat wil zeker ziet zeggen dat het een slecht afgewerkte gitaar is. Bevalt mij in ieder geval vele male beter dan de gibson studio en special series. Maar dat kan ook komen omdat ik wel heel erg veel hou van die p90 sound.

Ik zou in ieder geval zeggen een dikke aanrader

Tupelo
11 april 2006, 15:27
Wat heb je ervoor betaald, als ik 't vragen mag.... Moet voor mij namelijk wel wat goedkoper zijn dan die DC met 2 P90's... als het 100 euro scheelt zou ik liever toch een nekelement hebben. Than again als het meer scheelt... brug voldoende :)

aart steekelenburg
11 april 2006, 15:30
Ik heb er 600 euro voor betaald nieuw in duitsland, ik heb persoonlijk geen ervaring met die DC, ken hem wel maar nooit bespeeld.

Tupelo
11 april 2006, 15:33
DC klinkt ook te gek. Speelt ook heerlijk. Stond in het Feedback krantje dat ze de restanten voor 699 nieuw verkochten. Ach ik kijk wel..

aart steekelenburg
11 april 2006, 15:35
oeh das wel heel erg goedkoop dan.