PDA

View Full Version : Schroefgaten van een stratneck dichten teneinde...



P
7 april 2006, 17:02
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de schroefgaten (bevestiging van hals met body) in je hals te dichten om later nieuwe gaten te boren. Is er een vulmiddel dat sterk genoeg is om later geen problemen te bezorgen?

Alvast bedankt!

no 1 hops
7 april 2006, 17:08
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de schroefgaten (bevestiging van hals met body) in je hals te dichten om later nieuwe gaten te boren. Is er een vulmiddel dat sterk genoeg is om later geen problemen te bezorgen?

Alvast bedankt!misschien wel eens van deuvels gehoord.
dat zijn ronde stukje hout met ribbels om bepaalde delen hout met elkaar te verbinden.
in sommige winkels kun je die per meter en verschillende dikten kopen.
goed met houtlijm insmeren, intikken en na droging vlakmaken, dmv schuren, beitel enz.
denk er wel om dat het hout niet splijt omdat de deuvel te dik is.

fred dons
7 april 2006, 17:25
en anders van die lange ronde stokkies die ze o/a bij de praxis verkopen
in verschillende diameters
de kans is wel groot dat je de gaten eerste iets groter moet maken om de stokjes te kunnen passen, daarom gelijk met de stokjes een houtboortje kopen met dezelfde diameter

P
7 april 2006, 17:49
en anders van die lange ronde stokkies die ze o/a bij de praxis verkopen
in verschillende diameters
de kans is wel groot dat je de gaten eerste iets groter moet maken om de stokjes te kunnen passen, daarom gelijk met de stokjes een houtboortje kopen met dezelfde diameter


Dat zijn deuvels als ik het goed heb :P

no 1 hops
8 april 2006, 06:30
Dat zijn deuvels als ik het goed heb :P
echte deuvels hebben in de lengte ribbels, ik weet niet wat er in de bouwmarkt ligt, maar als dat van die gladde stokjes zijn noem ik het persoonlijk altijd vogelzit stokjes

wat je ook doet, niet te ver meppen zodat je een paar zitstokjes door je toets krijgt.staat anders wel leuk, een paar kanaries op een stokje playing the blues