PDA

View Full Version : Zwier en ENGL



marc_o
7 april 2006, 15:52
was tussen de middag even bij vriend Sjak en voila, zijn hele winkeltije vol met dozen. Sinds vandaag is hij ook ENGL dealer geworden, en dat is uiteraard goed nieuws voor de luie Zeeuw die geen zin heeft steeds een eind te karren. beter nieuws nog zijn de ontzettend scherpe prijzen die hij voert, waarmee hij bij de voordeligsten van Nederland gaat horen. (denk hierbij aan de prijzen die de grootste winkels in Duitsland hanteren)

You go Sjakkie!!!

AART
7 april 2006, 16:15
stoer, goed nieuws.

Stitch
7 april 2006, 17:34
en hoeveel krijg jij ervoor om dat hier even te melden?

vester86
7 april 2006, 17:47
en hoeveel krijg jij ervoor om dat hier even te melden?

jammer zo'n reactie, als die serieus bedoeld was....

Anders Destium
7 april 2006, 17:54
Dit klinkt echt redelijk als promo dus die reactie is best begrijpelijk vind ik. Iig goed nieuws voor de zuinige Zeeuwen onder ons :)

Mitch
7 april 2006, 19:25
Goede info die hier zeker gedeeld moet worden. Of mag je alleen topics openen over Beyers Musik en Musik Produktiv ? :stop:
Zeker in een provincie waar geen grote winkels zitten een vooruitgang voor de muzikant.

Nocki
7 april 2006, 19:52
Marc is zeker geen personeel van sjakkie... sjakkie kijkt wel uit... :-)


Leuk! im kom weinig bij m maar moet toch maar eens gaan kijken! past dat allemaal in zn winkeltje???

Stitch
7 april 2006, 20:04
Goede info die hier zeker gedeeld moet worden. Of mag je alleen topics openen over Beyers Musik en Musik Produktiv ? :stop:
Zeker in een provincie waar geen grote winkels zitten een vooruitgang voor de muzikant.

Laat mij dan eens een topic zien die speciaal is geopend om te zeggen hoe geweldig Beyers Musik danwel Musik Produktiv is?

tillens
7 april 2006, 20:09
Fuck zeg ik ben nu al in een aantal topics tegen gekomen dat men alleen maar zeikt.. wat is dat toch met jullie.. Marc geeft gewoon aan dat er nu ook Engls bij Sjak Zwier te halen zijn en dat je dus niet met je grafhumeur naar MP of Key hoeft te rijden. Marc toffe tip, en de rest die aan het zeiken is, neem lekker een glaasje, oxazepammetje er bij , en slaap er is over en vraag af waar die frustratie vandaan komt.

Mitch
7 april 2006, 20:19
Laat mij dan eens een topic zien die speciaal is geopend om te zeggen hoe geweldig Beyers Musik danwel Musik Produktiv is?

Laat ik deze vriendelijke opmerking ombuigen: Marc opent dit topic om mede te delen dat er een assortimentsuitbreiding is, wat voor een hoop zeeuwse gitaristen wel eens erg prettig kan zijn.
Hij opent dit topic niet om "te zeggen hoe geweldig" (jouw woorden) Zwier niet is. Waar je dat leest is mij een raadsel. Hij spreekt alleen zijn waardering uit voor het uitgebreidere assortiment en de strakke (lees: concurrerend met Duitsland) prijsstelling. Dat is weer vooral goed voor de gitarist en gezien de magere marge echt niet geweldig voor de dealer in kwestie. Dat mag dus ook best geprezen worden.

Overigens hoeft Marc ook niet te zeggen dat Zwier een puike winkel heeft en een prima gitaarbouwer is, want dat weten we hier allemaal al. So there.

gerrekat
7 april 2006, 20:24
Verstandige keus LOL, nee serieus als ie goede prijzen heeft zou ik wel eens af kunnen reizen om in september een invader te halen.

Bruce
7 april 2006, 20:27
..............wat een gezeik weer :-/
Bedankt voor de info Marc!

Nocki
7 april 2006, 20:33
Ik moet zeggen dat de sfeer de laatste tijd erop duid dat er hier heel veel oude mannetjes komen die alleen maar commentaar hebben. het 50ger syndroom. je ziet het op de diverse modelsoor fora!

jammer. we zouden wat dat betreft een voorbeeld kunnen nemen aan de US georienteerde fora waar mensen toch wat beleefder zijn...

marc_o
7 april 2006, 20:33
Geen dank!

Had ik al gezegd dat Zwier echt een geweldige vent is en tevens één van mijn betere vrienden is, zijn winkel helemaal top is en ik altijd op zijn gitaren speel en ik fikse korting krijg door dit te melden???

Nocki
7 april 2006, 20:37
nee. nog niet. maar we hebben er nu kennis van!

:-)

Magic Bean
7 april 2006, 20:51
Ik zag trouwens net je advertenties op gitaarmarkt, nocki... Niet tevreden? Heb je alweer iets beters gevonden?

Toaster
7 april 2006, 20:52
Geen dank!

Had ik al gezegd dat Zwier echt een geweldige vent is en tevens één van mijn betere vrienden is, zijn winkel helemaal top is en ik altijd op zijn gitaren speel en ik fikse korting krijg door dit te melden???

Hihi







+ 8 karakters

Nocki
7 april 2006, 20:53
Ik zag trouwens net je advertenties op gitaarmarkt, nocki... Niet tevreden? Heb je alweer iets beters gevonden?

Zoals je mischien hebt gezien heb ik een behringer V-amp pro gekocht...

nee Geintje! ik ga voor een head. wordt waarschijnlijk de Mesa/Boogie Roadster.

Nocki

Mitch
7 april 2006, 21:50
Onze oplettende spampolitie is nog lang geen vijftig, Nock....de jeugd van tegenwoordig is te braaf en politiek correct :???:
Jammer is het wel. Lenweë schoot pas ook al uit zijn slof door Nitefly van spam te betichten terwijl hij alleen maar verslag deed van de Frankfurter Musikmesse. Werd wel weer rechtgetrokken, maar dit soort opmerkingen als eerste reactie...bah.

Ik moet ook eigenlijk wel een beetje lachen om zo'n opmerking. Alsof een winkelier zegt: 'hier knul, heb jij een tientje, open jij een topic voor mij !'
:seriousf:


Hou ons trouwens zéker op de hoogte als je voor de Roadster gaat !

chloortablet
7 april 2006, 22:15
Zwier for the win! Echt een goeie kerel, en zeker de moeite waard om eens te kijken wat hij je kan bieden als je een gitaar op maat wilt.

Ik hoordetrouwens dat er ook een nieuwe gitaarzaak is geopend in Vlissingen. Iemand daar al geweest?

JoostBaksteen
7 april 2006, 22:17
Goede tip! :)

Stitch
7 april 2006, 22:37
blablabla moddergooien, niw ik vind het nogal naïef om te denken dat als iemand zo'n topic opent er niet 1 forumlid zal zijn die er iets over zegt.

Anders Destium
7 april 2006, 22:39
Ik vind het ook goed nieuws, maar het ging mij (en anderen neem ik aan) vooral om de vetgedrukte termen:


was tussen de middag even bij vriend Sjak en voila, zijn hele winkeltije vol met dozen. Sinds vandaag is hij ook ENGL dealer geworden, en dat is uiteraard goed nieuws voor de luie Zeeuw die geen zin heeft steeds een eind te karren. beter nieuws nog zijn de ontzettend scherpe prijzen die hij voert, waarmee hij bij de voordeligsten van Nederland gaat horen. (denk hierbij aan de prijzen die de grootste winkels in Duitsland hanteren)

You go Sjakkie!!!

Dit is reclamepraat hoe je het wendt of keert. Ik begrijp dat Marc terecht heel enthousiast is over deze ontwikkeling maar bij dit soort termen krab je je toch even achter de oren :)

Mitch
7 april 2006, 22:58
was tussen de middag even bij de winkel van Zwier en wat bleek: sinds vandaag is hij ook ENGL dealer geworden, en dat is uiteraard goed nieuws voor de Zeeuwse muzikant die niet direct in de mogelijkheid verkeert grote afstanden af te leggen, hetzij om logistieke dan wel financiële redenen. Beter nieuws nog is dat zijn prijsstelling in de buurt gaat komen van 'de grootste winkels in Duitsland'. [Plaats hier eventueel een leuk grapje over Zeeuwse zuinigheid]

Chapeau, heer Zwier !!!

Anders Destium
7 april 2006, 23:05
Het kan dus wel gewoon ;)

Stitch
7 april 2006, 23:12
:)



123456789

pint
8 april 2006, 12:18
wat een gezeur
gitaarnet.nl wordt oudewijven.nl

thnx voor de NUTTIGE INFO Marc
komt voor mij als ENGL spelende zuinige zeeuw goed uit dat er nu een DEALER kort bij huis is
ook leuk omdat het hier om een goede zaak gaat (heb omdertussen een beetje een hekel gekregen aan die grote zaken zoals key's enz.)

srv-man
8 april 2006, 21:42
+1, wat een stelletje azijnzeikerds hier zeg....

Goede tip Marc, het wordt steeds mooier in Zeeland...

sregor
9 april 2006, 02:40
"who gives a f*ck ik kom daar nooit"

gerrekat
9 april 2006, 08:32
Ach gitaarforum heeft een historie van forum gestapo tegen SPAM, op geen enkel forum waar ik ooit geweest ben is het zo ontzettend "not done" als hier.

Tristan
10 april 2006, 01:16
Het is toch leuk dat we met Zwier aan de Engl kunnen, of dat we met Engl aan de Zwier kunnen, dat is toch goed, of niet soms???

marc_o
10 april 2006, 11:01
Zwier for the win! Echt een goeie kerel, en zeker de moeite waard om eens te kijken wat hij je kan bieden als je een gitaar op maat wilt.

Ik hoordetrouwens dat er ook een nieuwe gitaarzaak is geopend in Vlissingen. Iemand daar al geweest?


Hey, dat is nieuw voor mij, een nieuwe gitaarwinkel erbij in Vlissingen?????

marc_o
10 april 2006, 11:03
Ik vind het ook goed nieuws, maar het ging mij (en anderen neem ik aan) vooral om de vetgedrukte termen:



Dit is reclamepraat hoe je het wendt of keert. Ik begrijp dat Marc terecht heel enthousiast is over deze ontwikkeling maar bij dit soort termen krab je je toch even achter de oren :)


Zal me toch een grote worst wezen hoe men er hier over denkt, als je je daarmee gaat bezighouden heb je vast een heel spannend leven voor de rest.....wat zijn er hier een paar enorme zeuren actief zeg!

PeteRS
11 april 2006, 12:38
Pff, dat eeuwige gezeur over de spampolitie ben ik onderhand ook wel zat...

marc_o
11 april 2006, 13:42
Inderdaad, tot er straks een topic wordt geopend...."waar kan ik allemaal ENGL-versterkers testen??"

pint
11 april 2006, 20:02
Inderdaad, tot er straks een topic wordt geopend...."waar kan ik allemaal ENGL-versterkers testen??"


feedback , key's en ZWIER
en nog wat zaakjes

marc_o
11 april 2006, 21:20
feedback , key's en ZWIER
en nog wat zaakjes


Hmmmm, bij Zwier?? Vertel eens, gij man met feitelijk de beste naam hier op het forum... :-)