PDA

View Full Version : goedkope carvin?



Rw
6 april 2006, 20:54
he lui,

ik zag laatst bij 1 van de 2 plaatselijke muziekzaken een carvin HH strat geval met carved top etc. zag er heel erg gelikt uit en lijken me wel gitaren om even voor te gaan sparen als een prs je toch ietsje te duur is.

maarrrrr
hij kost raar genoeg maar 295. kan het zijn dat er ook carvins worden gemaakt in een aziatisch lageloon land? ik weet het niet maar ik vind het wel een interesant aanbod.

wat weten jullie hiervan?

fred dons
7 april 2006, 07:18
of het is een foutje, of ze hebben hem 2e hands heel goedkoop ingekocht of hij is gestolen maar Carvin heeft geen aziatische lijn

en voor 295 zou ik hem direkt kopen (mits het wel een echte carvin is natuurlijk)

Outrage
7 april 2006, 09:18
Carvin heeft de naam uitstekende gitaren te maken. Kijk alles goed na, en als het een echte carvin is, sla je zeker geen misslag.

Patrick M.
7 april 2006, 10:11
he lui,

ik zag laatst bij 1 van de 2 plaatselijke muziekzaken een carvin HH strat geval met carved top etc. zag er heel erg gelikt uit en lijken me wel gitaren om even voor te gaan sparen als een prs je toch ietsje te duur is.

maarrrrr
hij kost raar genoeg maar 295. kan het zijn dat er ook carvins worden gemaakt in een aziatisch lageloon land? ik weet het niet maar ik vind het wel een interesant aanbod.

wat weten jullie hiervan?

Alle elektrische gitaren van Carvin worden gemaakt in de USA en zijn van topkwaliteit. 295 is onwaarschijnlijk goedkoop voor een Carvin met carved top, de prijs daarvan is normaal vanaf 1295 afhankelijk van de opties die erop zitten. Als ze 'm echt weggeven voor 295 MOET je 'm direkt kopen (en anders aan mij vertellen welke winkel het is dan koop ik 'm).

Iceman
7 april 2006, 11:48
Carvins zijn een goed bewaard geheim.

Ken een bassist die een fretless 6 snaar heeft, prachtige top, doorlopende hals, enz. Had ie voor 600 euro 2dehands gekocht. Echt een koopje, kwaliteit waar je U tegen zegt, heb 'em in handen gehad.

Sindsdien check ik af en toe ook marktplaats en Ebay voor Carvins.

Orpheo
7 april 2006, 12:06
ik heb eens een carvin bespeeld. daarvoor zou ik gerust een uitstapje maken van mijn gebruikelijke les paul/gretsch/prs fetish!!

mijn droom-carvin: vaste brug, neckthru, piezo, de carvin wiring, en full koa met maple top. soms komt ie voorbij voor al onder de 1000 euro!!


met andere woorden; als ie inderdaad 300 euro is, KOPEN!!

Rw
7 april 2006, 21:23
op het moment heb ik t geld nog niet en ben ik aan het sparen voor iets semi acoustisch.

dus voor jullie de kans... Music Store in Leeuwarden op de Voorstreek...

moet ik daar nog meer info voor jullie winnen?