PDA

View Full Version : DreaMotion!?



squeak27
4 november 2002, 16:51
Ik heb een advertentie gezien van iemand die een DreaMotion lp tekoop heeft, maar dit merk zegt me dus totaal nix.
Wat is dit voorn gitaar, een kopie ofzoiets...
Ook geen review te vinden via google.nl
Hij wil hem kwijt voor €185 is dit een prikkie of een onwijze miskoop!?!?!
(denk haast wel het laatste)
Maar als iemand iets meer kan vertellen graag......

Marc Oblivian
5 november 2002, 15:40
Dat is dus echt een hele hele hele goedkope kopie, die een jaar of 7/8 geleden al voor een piekkie of 400/500 nieuw te koop was...
Om daar nou 185 E voor te betalen....lijkt me niet...niet doen dus, want het zijn ook niet zulke goede gitaren.
Verder zoeken!

guitarmusicman
5 november 2002, 15:43
Gedeeltijlijk mee eens, het is vast niet zo een goede gitaar maar wat wil je anders voor 185 euro krijgen?..Ja behalve als je meer geld kan uitgeven. Dan zou ik het ook zeeker niet doen
succes

squeak27
5 november 2002, 15:47
k bedankt, kep al een andere gezien DeArmond M-70, daar heb ik wel wat reviews van kunnen vinden...

Fenisi
5 november 2002, 17:59
koop gewoon een epi.. hoeven ook nie zo duur te zijn.. en die kan je nog mooi upgraden

squeak27
5 november 2002, 19:04
Ja, ik heb wel gekeken naar een paar epiphones, maar die werden me toch telkens weer afgewezen door lui die iets langer gitaar spelen dan ik.
Of ik moest gelijk een dure kopen van epi, want die moesten juist wel weer goed zijn.
Ik wordt helemaal gek van de hoeveelheid keus tegenwoordig, denk dat ik gewoon eens met mijn eigen gitaar (Fender strat) naar een muziekzaak ga en daar verschillende soorten gitaren ga uitproberen.
Zodat ik echt het verschil goed kan horen, en dat het niet aan de versterker ligt.

Ic3gl0vE
5 november 2002, 19:16
heb je een fender of een squier?
het verschil tussen een echte fender en een of andere vage kopie gitaar van <200,- lijkt me namelijk wel heeeel groot

squeak27
5 november 2002, 19:22
Fender stratocaster van de squier series
Kep altijd last gehad van een dof geluid, net of het geluid van heel ver kwam, dacht altijd dat het aan me versterker of pedaal lag, maar laatst heb ik dan een gitaar geprobeerd van iemand anders...nou een verschil zeg ik je, nu ben ik gelijk aan het zoeken geslagen voor een andere gitaar.