PDA

View Full Version : Waar vind ik 'board-schuimspul'?!



Mr.Bluesbreaker
6 april 2006, 18:58
Mijn board ooit:

http://i23.photobucket.com/albums/b398/mrbluesbreakerr/Board2004.jpg

Aangezien de helft nu weg is en er andere dingen op zijn komen te liggen moet dat harde zwarte/grijze schuim er uit en een nieuw stuk er in van 55 bij 45 cm ongeveer. Ben bij de Praxis geweest maar daar hebben ze het niet en bij muziekzaken al helemaal niet. Waar dit te kopen? Iemand dit ergens ooit vandaan gehaald?

Speeddemon
6 april 2006, 19:05
In Breda zit vlakbij Dijkmans Muziek op de Haagdijk de 'Schuimrubberkoning'.

Jij zoekt 't? Zij hebben 't. Allerlei types, formaten, diktes en vormen. Ze kunnen het daar ook op maat snijden.

Ik moet er zelf weer eens langs voor de vulling van m'n nieuwe 'luxe' effect-doosjes, zodat de effecten in hun doosje niet kunnen schuiven, zoals MXR vroegâh deed.

Mr.Bluesbreaker
6 april 2006, 19:08
thnx. Breda ligt alleen een uur of 3 rijden vanaf hier wat me meer als het schuim kost. Is er ook een 'algemene' zaak die het verkoopt?

MarkS
6 april 2006, 22:07
Is het geen optie om 2 delen zwart noppenschuim van de bouwmarkt met de noppen aan elkaar te lijmen, zodat je 2 gladde buitenkanten krijgt? Of is dat spul gewoon niet stijf genoeg?

Bouke
6 april 2006, 22:31
Eric, kijk eens bij Lappenland (stoffenwinkel, in Assen zit 'ie in het forum boven). Daar hebben ze ook veel schuim. En op de markt in Assen staat ook een schuimstandje op de Nieuwe Huizen geloof ik.

Gr,

Bouke

Mr.Bluesbreaker
7 april 2006, 01:17
Ok, Assen ga ik doen das dichtbij. Bedankt Bouke! Noppenschuim werkt niet als je dat op mekaar plakt, inderdaad te soepel.

Wicked Willy
7 april 2006, 01:50
Op de markt staat meestal wel een kraam met dat spul.