PDA

View Full Version : VOX update:chinese meuk of heilige graal?



the sure thing
6 april 2006, 18:25
Goedendag colleaga's,

We zijn weer enige maanden verder (sinds de vorige topic hierover) en aangezien er destijds VEEL Vox ac30CC'tjes zijn verkocht (made in China), ben ik benieuwd hoe de ervaringen momenteel zijn. Zijn er buhne-beesten die in hun Chinese Vox een nieuw en betrouwbaar werkpaard hebben gevonden? Of hebben de scpetici gelijk en is het het zoveelste voorbeeld van Chinese meuk? Graag jullie ervaringen/reacties!!!!

ateng
6 april 2006, 19:43
Ben ook benieuwd.
Had er bijna één gekocht maar blijf toch trouw aan mijn VH100R.

lcvanderhelm
6 april 2006, 19:57
Ik gebruik hem nu een maand of acht en gemiddeld anderhalf uur per dag.Totaal geen problemen mee gehad.De eindbuizen waren door Sacksioni,al gelijk vervangen,dus ik heb geen ervaring met de originele eindbuizen.Voor mij is deze versterker een blijvertje.

Piet (Tele)
7 april 2006, 15:18
Ik heb deze versterker nu een dikke maand en hij is voor mij de heilige graal en dan heb ik de goedkopere Wharfedale speakers er in. De sound is heerlijk en heb tot nu toe nog geen problemen gehad met buizen en weet ik wat.
Ik gebruik bijna altijd de switch voor beide kanalen en met de volume van mijn gitaar bepaal ik clean of meer overdrive en voor meer solo een tubescreamer.

ruezzz
7 april 2006, 15:24
Tot nu toe (afkloppen op ongelakt hout....) een prima ding.
No problems yet.

jonesd
7 april 2006, 16:13
idem als piet

speel er op sinds augustus vorig jaar, nog nooit enig probleem gehad, wel fantastische sound...

gebruik ook tubescreamer om te boosten en voor nog meer te boosten daarachter een sd1 (beide pedaaltjes gain dicht en level open).

versterker klinkt fantastisch met tele!!!