PDA

View Full Version : Fender Strat Gestolen



Soulcollector
6 april 2006, 15:20
Zwarte Fender Stratocaster standard mexico met maple hals & witte slagplaat vermist.
Hij is op het conservatorium Rotterdam vermist geraakt.

Hij is niet van mij btw maar van een klasgenoot.

Weet je hier iets van mail hem dan even op :
nickcroes@msn.com

http://interval0.rendered.startpda.net/4150001-4200000/4196641_500_500_Wdlh.jpeg

Tristan
6 april 2006, 17:37
Dat is echt klote! Op het conservatorium gestolen?
Kan hij, net als ik, markplaats en 2dehands in de gaten gaan houden...

B-Style
27 mei 2006, 14:42
tja... alleen is hij op t conservatorium gestolen, daar weten de mensen er zelf ook wel raad mee...

Tristan
27 mei 2006, 15:12
Je gaat er toch niet echt serieus vanuit dat hij door een klasgenoot of studiegenoot gestolen is? Het zijn meestal mensen van buiten het conservatorium die zoiets doen... Als het iemand van het conservatorium is mogen ze hem of haar van mij aan de hoogste boom ophangen, een serieuze loopbaan als professioneel muzikant mag je dan wat mij betreft vergeten...

Luke-wannabe
28 mei 2006, 23:57
Je gaat er toch niet echt serieus vanuit dat hij door een klasgenoot of studiegenoot gestolen is? Het zijn meestal mensen van buiten het conservatorium die zoiets doen... Als het iemand van het conservatorium is mogen ze hem of haar van mij aan de hoogste boom ophangen, een serieuze loopbaan als professioneel muzikant mag je dan wat mij betreft vergeten...
Gozer....
Hij zegt dat die gitaar niet van hem was maar van een klasgenoot..

Tristan
29 mei 2006, 15:18
Ja, ik snap wel dat het op het conservatorium gebeurd is, maar daar lopen niet alleen maar mensen van het conservatorium (personeel en studenten) rond hoor...
Ik snap je post trouwens niet, want ik had ook allang gelezen dat het niet zijn eigen gitaar was die gestolen was... Mijn reactie was ook niet gericht naar hem, maar meer algemeen bedoeld... Als muzikant doe je zoiets toch niet?

B-Style
29 mei 2006, 18:10
Je gaat er toch niet echt serieus vanuit dat hij door een klasgenoot of studiegenoot gestolen is? Het zijn meestal mensen van buiten het conservatorium die zoiets doen... Als het iemand van het conservatorium is mogen ze hem of haar van mij aan de hoogste boom ophangen, een serieuze loopbaan als professioneel muzikant mag je dan wat mij betreft vergeten...

ik weet niet..ik bedoel het lijkt me niet dat iedereen elkaar kent daar en je hebt altijd van die types die er dan toch niet vanaf kunnen blijven, hoe erg het ook is als je zoiets doet..

Noot Muskaat
29 mei 2006, 20:50
Zwarte Fender Stratocaster standard mexico met maple hals & witte slagplaat vermist.
Hij is op het conservatorium Rotterdam vermist geraakt.

Hij is niet van mij btw maar van een klasgenoot.

Weet je hier iets van mail hem dan even op :
nickcroes@msn.com

http://interval0.rendered.startpda.net/4150001-4200000/4196641_500_500_Wdlh.jpeg

Ik wil niet veel zeggen hoor...maar als je goed naar de foto kijkt dan zie je dat die gozer zo'n soort gitaar om zn nek heeft hangen!!!!!
Lijkt me dus een serieuze verdachte!, als iemand hem kent dan lijkt het me raadzaam om zo snel mogelijk te mailen!

bat
29 mei 2006, 22:16
Ik wil niet veel zeggen hoor...maar als je goed naar de foto kijkt dan zie je dat die gozer zo'n soort gitaar om zn nek heeft hangen!!!!!
Lijkt me dus een serieuze verdachte!, als iemand hem kent dan lijkt het me raadzaam om zo snel mogelijk te mailen!
Zohee, wat grappig.

Tristan
30 mei 2006, 01:28
ik weet niet..ik bedoel het lijkt me niet dat iedereen elkaar kent daar en je hebt altijd van die types die er dan toch niet vanaf kunnen blijven, hoe erg het ook is als je zoiets doet..

Volgens mij heeft hij het over de Popafdeling van het Rotterdams Conservatorium en reken maar dat iedereen elkaar daar kent... Ik heb er zelf ook nog een jaar gezeten, maar ik zit nu in Amsterdam...

dejohan
30 mei 2006, 15:34
Ik wil niet veel zeggen hoor...maar als je goed naar de foto kijkt dan zie je dat die gozer zo'n soort gitaar om zn nek heeft hangen!!!!!
Lijkt me dus een serieuze verdachte!, als iemand hem kent dan lijkt het me raadzaam om zo snel mogelijk te mailen!


LOL!

Zijn conservatoriumstudenten trouwens soms een speciaal soort mensen die nooit iets verkeerd doen ofzo? Ik bedoel: waarom gaan bepaalden hier er van uit dat die automatisch buiten elke verdenking vallen? Vind ik nogal kortzichtig.

Tristan
30 mei 2006, 21:42
Ik zeg niet dat ze buiten de verdenking vallen , ik zeg dat ze buiten verdenking zouden moeten vallen, elke muzikant zou buiten verdenking moeten vallen, want als je een instrument van iemand anders jat, dan ben je in mijn ogen geen muzikant... Iets verkeerds doen is wel wat anders dan iemand anders instrument jatten, terwijl je zelf weet hoe erg jij het zou vinden als je instrument gestolen zou worden...

Debaser
17 juni 2006, 15:26
Het is wel zo dat Codarts in Waterfront zit, alle deuren is in principe open en iedereen kan naar binnenlopen, af en toe komt het zelfs voor dat er geeneens iemand achter de kantoor balie zit en ook lopen er niet-studenten rond die komen kijken bij een van de 13 oefenruimtes, wat vooral irritant omdat ze vaak zelf niet eens spelen. en die lui gaan ook heelvaak op de gang hangen omdat je al met zijn 6-en bijna streft in een van de kleine ruimtes.

anyway, het is misschien te voor de hand liggend, maar als ik even wegloop op school en i heb mijn gitaar bij me zet ik m vast aan een tafel / paal / kast met een laptop slot door het handvat en de ritsen. dat maakt het toch weer even iets moeilijker dan als ie gewoon losstaat.

ik hoop dat je m terug vind, ga ook eens cash converters checken tegen over Rotown, dat is een pawn shop waar ook regelmatig diverse gitaren staan.

max2
6 juli 2006, 16:57
hoi
Zonder nummers en bouwjaar kan je weinig.
Ik zit vaak op internet dus kan ik het voor je in de gaten houden.
gr max

sembo
9 juli 2006, 22:15
echt klote man om je eigen vertrouwbare werkpaard kwijt te raken

die mensen moeten ze afmaken die heb gestolen heeft

Hector_Tsolodimos
28 juli 2006, 19:23
tja... alleen is hij op t conservatorium gestolen, daar weten de mensen er zelf ook wel raad mee...
ja.. en met een beetje pech was het een open dag, en kwamen er mensen verspreid over heel Nederland..

Philippe
30 juli 2006, 17:21
hoi
Zonder nummers en bouwjaar kan je weinig.
Ik zit vaak op internet dus kan ik het voor je in de gaten houden.
gr max

Inderdaad, want het is helaas niet de enige zwarte strat met witte slagplaat hier in nederland.