PDA

View Full Version : Bassist(e) gezocht omgeving Eindhoven



btjsimons
5 april 2006, 21:39
Bassist(e) gezocht!

Een beginnende band zoekt een bassist(e). We bestaan nu uit twee zangeressen, gitarist, drummer en toetsenist.
Wij hebben een vrij gevarieerde en in overleg nog nader te definiëren muzieksmaak. Vooralsnog is het pop/rock in de breedste zin van het woord. Ons voornaamste doel is ervaring opdoen. Het is dus niet zo zeer nodig om binnen een aantal weken op het podium te staan. We zijn zelf in de leeftijd van 19-24 jaar en repeteren op woensdagavond in Eindhoven (vlakbij het station). Eventueel zoeken we ook nog een 2de gitarist.

eefje_
22 mei 2006, 12:14
Hallo allemaal,
Ik was benieuwd of jullie nog op zoek zijn naar een (tweede) gitarist. Ik ben 20 jaar, kom uit Eindhoven en speel nu ongeveer 4 jaar gitaar. Het lijkt me super cool om in een bandje te spelen. Ik heb hier nog geen ervaring mee, maar dat maak de uitdaging des te groter! Mijn voorkeur gaat uit naar askoustische nummers. Heb zelf een klassieke gitaar en sinds kort ook een akoust.. Op het moment ben ik daarop bezig met nummers van Eric Clapton/ Anouk en Metallica.
Wat voor een soort muziek spelen jullie zoal? Willen jullie, of schrijven jullie ook zelf nummers? Hoe ziet de band er op dit moment uit?
Ik kijk uit naar jullie reactie!
Groetjes

Eefje_