PDA

View Full Version : Gezocht: PINK FLOYD muzikanten toetsen, bas, drum, zang, gitaar…..



Jeewee123
5 april 2006, 18:04
Hoi,

Je leeftijd is onbelangrijk! Je bent serieus met muziek bezig, Je hebt eigen spullen en vervoer. Je hebt tijd. Je bent Pink Floyd freak….

Inmiddels speel ik (net 50 jaar) alweer 14 jaar slag en sologitaar.

Pink Floyd is mijn grootste (muzikale) liefde en ik wil graag met een complete band, Pink Floyd gaan spelen.

Oefenen en dan optreden zo af en toe.

Op dinsdag en donderdagavond beschik ik in Leiden over een oefenruimte….

Dus lijkt dit je wat, neem dan contact op met Jelle 06 48 21 9889
mailen kan ook natuurlijk... jeewee@casema.nl

E-J
5 april 2006, 18:17
...echt iets voor mij, ware het niet dat ik niet echt in de buurt van Leiden woon (maar in Limburg) en misschien te jong ben (18).

Jammer jammer jammer! Maar er zullen nog wel genoeg mensen zijn die wel in de buurt wonen! Succes!

nielsduursma
5 april 2006, 18:45
K*T dat ik in gouda woon, en geen tijd heb, (en waarschijnlijk ook te jong :p ) maar ik had graag gedrumd of gitaar gespeeld in je bandje :(. maargoed, veel succes nog met het zoeken van andere leden!

Retinite
5 april 2006, 22:18
Hmm, ik ben 18, zit nu 12 jaar in de muziek
speel in 2 andere bands (pop/rock: gitaar en blues: toetsen),

Ik heb zelf een Clavia Nord Stage, wat inhoudt: Wurlitzer, Rhodes, Piano, Hammond B3, en (virtueel) analoge synth, kortom heel Wright in 1 instrument :D (daarom heb ik zelfs dat ding ;) )... 1 nadeel is dat ik nog geen rijbewijs heb en 2 dagen per week in Ede en 5 dagen per weer in Enschede woon :S
dus mocht je advertentie na de zomervakantie nog open staan ben ik je man

Mijn favo PF albums op volgorde van meest favoriet:
Wish you were here
Animals
Dark side of the moon
The division bell
The Wall
A momentary Lapse of reason
En de rest wel evenveel ofzo :p,
verder ook nog On an Island van DG en Amused to Death van RW natuurlijk

Waarsch wordt Leiden beetje lastig op moment, maar ach, ik kan mezelf altijd noemen :)
Als het verder nog goed komt wel even aan geven wanneer je een optreden geeft, want dat wil ik wel graag zien en horen