PDA

View Full Version : Whitesnake - Still of the night (jaren 80 rock) :)



DTmaster
5 april 2006, 17:12
Hallo

Ik heb weer ff Whitesnakes - Still of the night onder de loop genomen en heb er zelf wat van proberen te brouwen.. zoiezo is dit me favoriete muziek omdat they play with BALLS :)


Iniedergeval er zijn natuurlijk wat foutjes maar ja ik ben ook geen pro :) over de algehele lijn knalt dit wel je speakers uit :)



Veel plezier


DT


http://www.putfile.com/dtmaster = streaming luisteren :)

http://rapidshare.de/files/17264649/whitesnake_-_Still_Of_The_Nightmyversionnnnnnnnn.mp3.html

MusicManMaestro
5 april 2006, 19:43
Ik ken het orgineel van Whitesnake verder niet, maar ik vind jou versie erg lekker hoor , een lekkere sound en lekker gespeeld, very nice en dit nummer komt lekker op mijn playlist te staan :)

DTmaster
5 april 2006, 20:32
haha thanx dat moet ik horen :) , ik raad je aan het orgineel eens te downloaden deze rock is toch wel goed hoor

DTmaster
5 april 2006, 21:01
Ik ken het orgineel van Whitesnake verder niet, maar ik vind jou versie erg lekker hoor , een lekkere sound en lekker gespeeld, very nice en dit nummer komt lekker op mijn playlist te staan :)



ja die sound is wel lekker mede door me pod XT op deze heb je dezelfde sound en is wel identiek http://rapidshare.de/files/14498340/GNRbacking.mp3.html

DTmaster
6 april 2006, 09:55
Ik heb ff die youvesendit.com link weggedaan omdat dat een fiasco was via die putfile gaat het allemaal wat makkelijker :)

DTmaster
6 april 2006, 19:16
als mensen me nummer luisteren laat me dan ff weten of ik goed opneem want ik krijg nog al veel hoge pieken er soms in :) \

Thanx


Dt

DTmaster
8 april 2006, 17:16
hij is al al 142 x gezien maar 2 of reacties >??? laat me ff weten of het wat is want vooral qua opname kan wel ff tips gebruiken


Alvast bedankt

Scali
9 april 2006, 22:35
Heel vet Whitesnake nummer, van een heel vet Whitesnake-album.
Volgens sommigen Led Zep-achtig... misschien wel, maar als Led Zep deze muziek maakte, vond ik Led Zep supervet, en dat vind ik niet, dus er zit toch ergens een verschil volgens mij :)

Maar je hebt het lekker ruig ingespeeld, met een vette tone.
Het wijkt hier en daar nog wel wat af van het origineel, maar het blijft natuurlijk ook een lastig nummer om helemaal na te spelen, vooral die solo. Kan ik zelf waarschijnlijk ook niet naspelen :)
Maar ga zo door, want het klinkt goed.

DarknessAwaits
9 april 2006, 23:20
Klinkt goed. Vind de gitaar iets te vet in de mix, maar verder niets mis mee.

DTmaster
9 april 2006, 23:40
dank je allemaal . ja het blijft passen en meten als je nummer 11 takes heeft in deze mix en ik ben niet echt pro dus dan moet je pro tools steeds goed luisteren of alles uiteindelijk wel goed te horen , want soms kan een stuk kut zijn maar ligt niet aan de muziekanten maar aan het feit dat de mix gewoon ronduit slecht is, en dat wil als ik ergens veel moeite voor heb gedaan natuurlijk verkomen maar ja soms kan het niet anders :) tis niet anderss :)


Trouwens dat stuk in me nummer dat 2 stemmig is, is van Adje van de berg :)