PDA

View Full Version : 1 footwitch, 2 versterkers?



synopticon
5 april 2006, 16:43
Beetje apart probleem misschien, maar toch...

Ik gebruik twee versterkers en wil, in plaats van een pedaal, de distortion van de versterkers zelf gebruiken. Weet iemand of er een footswitch bestaat waarmee je op 2 versterkers tegelijk van kanaal kunt wisselen? Of zou dat met een verloopje op te lossen zijn? Enig idee?

arjanb01
5 april 2006, 16:46
Beetje apart probleem misschien, maar toch...

Ik gebruik twee versterkers en wil, in plaats van een pedaal, de distortion van de versterkers zelf gebruiken. Weet iemand of er een footswitch bestaat waarmee je op 2 versterkers tegelijk van kanaal kunt wisselen? Of zou dat met een verloopje op te lossen zijn? Enig idee?

bel dolf koch eens even (die heb ik gevraagd naar hetzelfde), die weet ook hoe je 2 combo's tegelijk aanstuurt. Als de versterkers midi ingangen hebben, heb je een midi board nodig om de verschillende instellingen te programmeren op je midi board.
website koch is: http://www.koch-amps.com/. En daar staat ook het telefoon nummer.

synopticon
5 april 2006, 16:52
Nou, da's snel! Goeie tip. Ik ga meteen kijken...

arjanb01
5 april 2006, 16:54
Nou, da's snel! Goeie tip. Ik ga meteen kijken...

allright, mate... meld ff hier hoe het gegaan is ! Interessant, want ik zit er ook over te denken om 2 koch studiotones stereo te laten werken !

synopticon
5 april 2006, 17:01
Prima, ik zal 'm morgen even bellen. Ik heb 2 Marshall AVT 50 comboos, waarvan een met chorus en iets minder distortion, de ander zonder chorus en erg veel distortion. Nu moet ik heel snel 2 footswitches tegelijk bespringen om van clean naar scheur over te stappen ;) Maar het stereobeeld is echt spectaculair mooi.