PDA

View Full Version : G-Major Problemen



minas
5 april 2006, 15:21
Mijn G-major op sommige momenten niets meer. Als ik hem aanzet gaat het display aan, maar er komen geen cijfers in beeld, en geluid geeft ie ook niet meer. Alleen met wat tikken en prutsen doet hij het soms weer.

Heeft iemand misschien een idee om dit te verhelpen of weet iemand waar het aan kan liggen.

Ohja hij is 2de hands dus heb geen garantie.

Al vast bedankt.

aad
5 april 2006, 16:58
Mijn G-major op sommige momenten niets meer. Als ik hem aanzet gaat het display aan, maar er komen geen cijfers in beeld, en geluid geeft ie ook niet meer. Alleen met wat tikken en prutsen doet hij het soms weer.

Heeft iemand misschien een idee om dit te verhelpen of weet iemand waar het aan kan liggen.

Ohja hij is 2de hands dus heb geen garantie.

Al vast bedankt.

Klinkt naar losse kontakten. Zoeken dus.

oliver538
6 april 2006, 12:53
Ik heb ook wel eens problemen gehad met het display; zelfde als bij jou, het display lichtte wel op maar er waren geen cijfers etc. meer te zien. Ik had echter wel gewoon geluid, was puur display-probleem

Als ik me goed herinner was het probleem dat het display een "lek" had, waardoor bepaalde compartimenten van het display het niet meer deden.

Ik had wel nog garantie, dus meteen een nieuwe meegekregen. Nooit meer problemen mee gehad, dus wat er precies aan de hand was, geen idee...