PDA

View Full Version : Premiumpedals (?)



Robbert
5 april 2006, 15:06
In navolging van GVees is er nu ook Premiumpedals (punt nl). Ik zie zijn advertentie op Gitaarmarkts staan en denk, die website is nog niet af.

Iedergeval importeur van Toadworks (eindelijk) en DLS. Ben benieuwd wat er nog meer in het assortiment komt :D

Ik kende hem nog niet.

DREAMMACHINE
5 april 2006, 16:21
interessant, die dls echotap klinkt wel lekker. Jammer dat er geen prijzen staan ( ...of lees ik weer ergens overheen?)...

...wel een goed teken dat er steeds meer importeurs zijn voor degelijk spul, gvees, de gier, vd. haar natuurlijk en nu premium pedals (....what's in tha name?)....

Mitch
5 april 2006, 17:01
Ja, die site is al een tijd niet in de lucht; ik hoorde er maanden geleden al van volgens mij. Slow business starter...

dano
5 april 2006, 19:02
interessant, die dls echotap klinkt wel lekker. Jammer dat er geen prijzen staan ( ...of lees ik weer ergens overheen?)...

...wel een goed teken dat er steeds meer importeurs zijn voor degelijk spul, gvees, de gier, vd. haar natuurlijk en nu premium pedals (....what's in tha name?)....

heb ze ff gemaild, prijzen staan er neit bij omdat ze importeur zijn:
"Wij zijn de importeur van deze effecten, en verkopen aan de detailhandel. Vandaar dat er geen prijzen vermeld staan."

dus even bij dealers tsjekken

Mike McCready
5 april 2006, 19:45
Ik zit nog steeds te wachten op de Death Rattle III. Krijg deze nieuw thuisgestuurd vanwege een garantie-issue. Ze zijn nog steeds bezig met de behuizingen vanwege een probleem met de leverancier.
Ben wel benieuwd naar het pedaal maar waarschijnlijk gaat ie meteen weer in de verkoop aangezien ik mijn setup om ga gooien

Robbert
5 april 2006, 22:37
Hehe, Ryan heeft altijd al problemen gehad met die behuizingen. Ik heb nummer 48 uit de eerste serie en die productie liep ook al een maand of twee uit. En toen bleek dat de verf op veel behuizingen mislukt was.

dano
5 april 2006, 23:04
Ik zit nog steeds te wachten op de Death Rattle III. Krijg deze nieuw thuisgestuurd vanwege een garantie-issue. Ze zijn nog steeds bezig met de behuizingen vanwege een probleem met de leverancier.
Ben wel benieuwd naar het pedaal maar waarschijnlijk gaat ie meteen weer in de verkoop aangezien ik mijn setup om ga gooien


oeh hou me op de hoogte haha, ik ben erg benieuwd naar de deathrattle, want vond jij er van?

Mike McCready
6 april 2006, 19:18
oeh hou me op de hoogte haha, ik ben erg benieuwd naar de deathrattle, want vond jij er van?
Ik heb de DRII gehad, maar die werkte niet goed. Viel vaak uit en er zat veel te veel bas in. Die heb ik terug gestuurd en ik heb geregeld dat ik een DRIII zou krijgen zodra die op de markt was.
Heb ondertussen de CM Plexitone die erg goed bevalt.

the sure thing
6 april 2006, 22:07
He, en nou wachten op premium-pedals uit de custom shop :-)

Mike McCready
11 mei 2006, 19:28
Eergisteren de DR III binnen gekregen. Klinkt heerlijk. Lekker vol geluid (maar veel minder bassig dan de DR II). De twee verschillende kanalen zijn qua klank iets dichter naar elkaar toe gegroeid en vullen elkaar prachtig aan. Heb hem alleen nog maar over mijn kleine Orange geprobeerd, maar ik denk dat ie mijn plexitone gaat vervangen.

http://img479.imageshack.us/img479/8403/p51100020cb.jpg

DREAMMACHINE
11 mei 2006, 19:57
ziet er flink verder ontwikkeld uit, have fun!

Dirk_Hendrik
12 mei 2006, 21:31
Net als alle andere pedalen van DLS Effects, wordt het analoge signaal van het instrument gemixed met het geluid van het effect. Resultaat: het originele geluid van het instrument blijft behouden!


Is een kreet waar ik niet echt een vakkennis gevoel bij krijg. Pure verkoopprietpraat. Ik kan zo 50 pedalen opdreunen waarbij dat het geval is.

Speeddemon
12 mei 2006, 22:22
Is een kreet waar ik niet echt een vakkennis gevoel bij krijg. Pure verkoopprietpraat. Ik kan zo 50 pedalen opdreunen waarbij dat het geval is.
Ik heb mezelf ook enigzins voorgenomen om op een toekomstige HWA site heel cynisch en anti-boutique marketing BS te gaan klinken.

Wat nou 'added feature' dat de 9V DC jack op de top-zijde zit (quote Keeley eind 2005). Dat had mijn eerste MiG*Boost (april 2004 :cooler: ) al.

EN mijn 'mojo' bestaat voor 70% uit onwetendheid en onkunde. :seriousf:
(10% is het in elkaar schroeven van bakkies terwijl ik zit te kleien; "ipv Brown Sound heeft HWA Brown Smell™" :D , en 20% gewoon goed luisteren.)

Waarom ik WIMA caps gebruik? Ze zijn allemaal zo mooi rood.
Waarom ik geen Fulltone 3PDT's gebruik? Omdat ik na 2 jaar ondertussen wel dusdanig kan solderen, dat ik die 30% extra hitte-tolerantie niet nodig heb, voor $10.95 per switch extra.

En als ik al voor specifieke spullen ga, is dat meestal vanwege afwijkende waardes en/of vintage correctheid (de Sprague Orange Drop die in de komende Rangeboosts gaat komen. Één van de weinige goeie caps, die 5n6F is, zonder gelijk 20mm x 9mm te zijn).

Jeanken
13 mei 2006, 10:41
Eergisteren de DR III binnen gekregen. Klinkt heerlijk. Lekker vol geluid (maar veel minder bassig dan de DR II). De twee verschillende kanalen zijn qua klank iets dichter naar elkaar toe gegroeid en vullen elkaar prachtig aan. Heb hem alleen nog maar over mijn kleine Orange geprobeerd, maar ik denk dat ie mijn plexitone gaat vervangen.

http://img479.imageshack.us/img479/8403/p51100020cb.jpg

Je Levels staan vrij dicht, op de II moet hij bijna helemaal open om unity gain te halen, had je dat ook en is het dan nu opgelost of zou het een foutje in de mijne zijn?
Ik denk dat ik die III ook maar eens ga zoeken en mijn II de verkoop in gooi.