PDA

View Full Version : Epiphone ES 338 dot



LPplayer
4 april 2006, 18:01
Of iets dergelijks

Is dit een chille allround gitaar en wie heeft em

Liefhebbers, of mensen die em hebben bespeelt reageer :)

Of de kritiekhebbers natuurlijk ook :)

Ricis
4 april 2006, 18:03
ik krijg binnenkort een Epiphone es335 Dot! erg gaaf ding voor een lage prijs, ik zoch nog zo'n soort gitaar. dus deze vond ik supergaaf. en het geluid is goed vind ik, gewoon lekker voor rock en zo. hij speelt heel soepel en licht. ja daar ga ik in ieder geval wel blij mee worden :)

Luke-wannabe
4 april 2006, 20:59
:seriousf: ES 338 :seriousf:

d'oh
4 april 2006, 21:01
:seriousf: ES 338 :seriousf:

hij bedoelt natuurlijk een ES335

@LPlayer: ES335 zijn echt vette gitaren
kunnen keihard scheuren en hebben lekker helder clean

Luke-wannabe
4 april 2006, 21:13
Duh :D Weet ik ook wel

strattie
4 april 2006, 21:28
wat je dan dom te lachen erom sukkel:confused:

Bluesbreaker
4 april 2006, 21:43
Waarom noem je Luke nou sukkel, sukkel?

Zo kunnen we wel een tijdje bezig blijven natuurlijk, als hij het leuk vind mag hij van mij lachen, dat is ook gezond enzo...

Luke-wannabe
4 april 2006, 21:55
Haha thanks

Ik vond het gewoon amusant; ES 338.. Sorry hoor :dontgeti:

episua
5 april 2006, 00:19
Ik heb er een es335 dot. Gewoon goede gitaren die erg solide aanvoelen, vooral voor die prijs. Ze kunnen (bijna) alles. Mooi clean geluid en eigenlijk zijn ze met distortion ook erg goed te gebruiken, dit komt natuurlijk ook door de massieve balk die door de gitaar loopt.

LPplayer
13 april 2006, 14:00
Heb je het over de epiphone versie of over de Gibson?


Ik heb er een es335 dot. Gewoon goede gitaren die erg solide aanvoelen, vooral voor die prijs. Ze kunnen (bijna) alles. Mooi clean geluid en eigenlijk zijn ze met distortion ook erg goed te gebruiken, dit komt natuurlijk ook door de massieve balk die door de gitaar loopt.

LPplayer
20 april 2006, 13:42
Ik heb er een es335 dot. Gewoon goede gitaren die erg solide aanvoelen, vooral voor die prijs. Ze kunnen (bijna) alles. Mooi clean geluid en eigenlijk zijn ze met distortion ook erg goed te gebruiken, dit komt natuurlijk ook door de massieve balk die door de gitaar loopt.

Heb je het nou over de Gibson of de epiphone versie????

Hectische Hector
22 april 2006, 15:26
ik heb ook net een epiphone dot gekocht, en hij speelt heel leuk. als ik er wat meer op heb gespeeld zal ik nog eens zeggen wat je er allemaal mee kan.

pint
22 april 2006, 19:35
heb ook een epi 335dot en ik gebruik hem van clean tot drop c
erg fijne gitaar voor z'n prijs

(uiteraard doet ie rocken het best)