PDA

View Full Version : Help! Gitaar gestolen!



Tristan
4 april 2006, 14:58
Hallo Allemaal!

Gisteren heeft mijn pa terwijl hij de auto aan het uitladen was een gitaar in de tuin (Breda - Teteringsedijk) laten staan en toen heeft iemand haar meegenomen (ik weet het, het is niet handig van hem, maar toch...).
Het gaat om een oefengitaartje: rechtshandige Yamaha Pacifica 112 helemaal blank hout met een blanke (maple) hals en zwarte pickguard en elementkapjes.
Bijzonder is dat zij in de koffer van zijn 50th anniversary Strat zat en om die koffer gaat het dus voornamelijk... Het is een zwarte tolex koffer met oranje pluche interieur en met een Fender logo op de buitenkant.
Als iemand iets ziet aangeboden of wat dan ook in deze richting wil hij of zij mij dan even contacteren?
Alvast hartelijk bedankt!

Tristan

zeppo
4 april 2006, 15:59
Waardeloos!

Veilingsites de komende tijd in de gaten houden, lijkt mij.

bert k
4 april 2006, 16:05
Ja, slechte zaak. Ik zet dit in Gestolen, lijkt me logisch.

Michael AE
4 april 2006, 18:48
Klote voor je, dude. Ik zal de boel scherp in de gaten houdn. Wel een geluk dat het niet je ES of strat is; ik schrok er wel even van.

Tristan
5 april 2006, 23:00
Bedankt voor jullie steun!
Bert K tevens bedankt voor het herplaatsen, ik had niet gezien dat er ook een topic "gestolen" was.
@Michael: Dat zou wat geweest zijn, als mijn Strat of ES gestolen was, maar daar had ik meer geluk mee, want mijn ES heb ik een keer in de trein laten liggen en die heeft iemand keurig bij de balie / gevonden voorwerpen van het station ingeleverd, zo kan het dus ook...