PDA

View Full Version : Tip om snel aan een Dimarzio Evolution DP704 te komen?



kars
4 april 2006, 00:40
mede na tips hier heb ik besloten om een Evolution als brugelement te gaan zetten in mn Ibz RG7620. Ik denk in een kek kleurtje :cooler: . heeft iemand tips waar ik hier snel aan zou kunnen komen? de zoektocht levert nog weinig concreets, alleen lange levertijden...

vester86
4 april 2006, 00:42
heeft speeddemon er geen te koop staan?? of is dat de 6 snarige versie??
anders importeur wachten en hopen, de mijne (air norton) was op voorraad en binnen 2 dagen binnen vanaf de importeur

Orpheo
4 april 2006, 00:42
thomann.de

musik-produktiv.de

daar?

kars
5 april 2006, 00:13
heb idd de vraag ff uitgezet bij onze oosterburen. waar ze meer dan 25eu goedkoper zijn ook. benieuwd...

kars
8 april 2006, 12:03
damn die dingen zijn nergens te krijgen op voorraad.... iemand nog een brilliant id?

lupoloco
8 april 2006, 12:27
als je paypal oid hebt


http://search.ebay.nl/search/search.dll?cgiurl=http%3A%2F%2Fcgi.ebay.nl%2Fws%2F&fkr=1&from=R8&satitle=DP704

bert k
8 april 2006, 13:18
Hij staat gewoon op de site van Vox Humana (http://www.voxhumanawebstore.nl/webstore/product_info.php?cPath=199_200_203&products_id=1186). Is hij daar niet op voorraad?

kars
9 april 2006, 11:58
bij vox humana ook niet op voorraad, 8 week levertijd

Thijs G
9 april 2006, 19:04
Zwarte heb je al binnen 2 weken, maar 7 snarige Dimarzios met kleur maken ze helaas niet meer ;)

zjanke
9 april 2006, 20:13
http://search.stores.ebay.com/MusicLandCentral_Dimarzio_W0QQfciZ13QQfclZ4QQfromZ R10QQfsnZMusicLandCentralQQsaselZ11056168QQsofpZ0

Waarschijnlijk nog goedkoper, zelfs met verzenden, BTW en Invoerrechten...

Thijs G
10 april 2006, 07:25
Mensen, ff voor de duidelijkheid, de RG7620 is 7 snarig, ik wou eerset ook Dimarzio's in kleur bestellen (7 snarige elementen dan hé) en dat kan niet meer omdat ze ze niet meer maken :(

Wordt gewoon zwart dus ;)

kars
11 april 2006, 00:13
Mensen, ff voor de duidelijkheid, de RG7620 is 7 snarig

dacht dat dat wel duudluk was uit mn post maar niet dus :)

ik heb m denk ik uiteindelijk gevonden bij music-raab.de. in het zwart idd. (creme/zwart had nog wel gekund maar niet op voorraad). heb er meteen ook maar een PAF 7 bij besteld voor bij het halsje, is het helemaal klaar volgens mij.
wat denken joe?

pinbackfreak
11 april 2006, 09:35
Hoi, die Fender Tele die ik op het oog heb heeft een DiMarzio Evolution bridge...en die zou er dan uit gaan voor Seymour Duncans.

Keep checking!

kars
13 april 2006, 14:12
heb jij een 7 snarige telecaster dan?? :seriousf:

Thijs G
13 april 2006, 16:11
dacht dat dat wel duudluk was uit mn post maar niet dus :)

ik heb m denk ik uiteindelijk gevonden bij music-raab.de. in het zwart idd. (creme/zwart had nog wel gekund maar niet op voorraad). heb er meteen ook maar een PAF 7 bij besteld voor bij het halsje, is het helemaal klaar volgens mij.
wat denken joe?

Mooi, shredder zeker? haha

Ik hoop voor je dat je een zeer nette techniek heb, want anders kan je dat ff gaan herleren met die evolution pickup ;)

Zo scherp/duidelijk makend als de neten, verder niet echt mijn ding, te Vai.

Heb zelf een Tone Zone 7 (brug) en Air Norton 7 (hals) in me 7 snaar zitten, daar ben ik erg tevreden over, wou eerst een PAF Pro 7 in me hals, maar uiteindelijk toch voor de Air Norton gegaan waar ik echt geen spijt van heb.

kars
16 april 2006, 00:00
Mooi, shredder zeker? haha

Ik hoop voor je dat je een zeer nette techniek heb, want anders kan je dat ff gaan herleren met die evolution pickup ;)

Zo scherp/duidelijk makend als de neten, verder niet echt mijn ding, te Vai.


hmm.... ik ben erg benieuwd (en ook wel beetje benauwd ;-) ), komende week zullen ze binnen zijn. ben nog een beginner op de gitaar. zie mn myspace shit voor een indruk. wil de evo eigenlijk vooral bij de brug zetten voor vette slagpartijen, dacht de PAF7 meer voor solo's te gaan gebruiken.

is die evolution net zoiets als de blaze? want die is best stil te houden.