PDA

View Full Version : Floyd Rose Bon Jovi Guitars



bon_jovi
3 april 2006, 17:36
http://stores.musictoday.com/store/dept.asp?band_id=1136&dept_id=8768&sfid=2

Designed by guitar master Floyd Rose, this limited edition red guitar is personally autographed by Jon, David, Richie and Tico.

'Amper' 700$
Keuze uit 3 kleuren.
Foto's? Zie Link

robert-gitarist
3 april 2006, 17:57
Die headstock is om te janken..
Ik ben erg groot fan van de band maar echt deze Floyd Rose gitaren vind ik lelijk..
Nee ik hou het maar lekker bij me Fender Richie Sambora :D

bon_jovi
3 april 2006, 18:16
ja, mooi zijn ze niet maar wel leuk is dat hun handtekeningen erop staan.

robert-gitarist
3 april 2006, 20:16
Och hun handtekeningen heb ik al op plectrums staan enzo :D
En de handtekening van Sambora op de kop van me Fender..dus daar hoef ik geen Floyd Rose gitaar voor hebben ;)
Ik vind ze echt lelijk..laat ze maar mooi bij tremelo's houden ipv. gitaren

Vonk
3 april 2006, 20:38
Wel handig ophangen zo'n kop...

Noid
3 april 2006, 22:06
Tsja, die headstock en de vorm van de slagplaat zijn "apart" te noemen.
http://media.musictoday.com/store/bands/1136/product_medium/2JAM12.jpg
Maar, hoe zou het zitten met de kwaliteit van deze gitaren? Die handtekeningen boeien me niet, maar hoe zit het met de value for bucks? Betaal je voor de handtekeningen, of voor de kwaliteit van het instrument?

Vonk
3 april 2006, 22:14
Haha wat denk je, die 4 eikels hebben met 1 benzinestift die gitaar meteen 2 keer zo duur gemaakt...

Basseytje
3 april 2006, 23:38
wat een spug lelijk ding egt waar niet te pruimen. zo'n verekt gat in de head niet mijn ding

Orpheo
4 april 2006, 00:15
er stond n review van die gitaren in de gitarist. schijnen heel goeie gitaren te zijn, maar behoorlijk ondergewaardeerd, vanwege die headstock en slagplaat vooral. maar ik vind ze ook niet mooi... en van wege die 4 handtekeningen zou ik ze never willen ehbben. daarom alleen al...

Snaar'n Bennie
4 april 2006, 00:22
Ik zou de kop er af zagen.

fred dons
4 april 2006, 08:34
het kan nog (veel) erger op de beurs in Frankfurt was er ook het nieuwe floyd rose (hardtail) Sambora signature model en die was echt spuug, lelijke body shape (mislukte tele) en een dicht headstock zonder tuners

Nickname
4 april 2006, 10:17
Zal vast wel leuk spelen maar ik vind em spuuglelijk