PDA

View Full Version : Ibanez Lo TRS vraagje



AART
3 april 2006, 15:33
Hallo daar,

Ik heb een klein vraagje, namelijk: staat er op een Lo TRS II tremolo ook echt Lo TRS II of alleen Lo TRS, net zoals op een Lo TRS (I)?
staat de II er dus op vermeld?

dat vraag ik me nu ff snel af.

ik weet dat het beiden kuttremolo's zijn, maar ik wil het toch ff weten.

Fumi SG
3 april 2006, 15:48
Dude... dit is moderne versterkers!:nervous:

AART
3 april 2006, 15:58
fok, hang hier te vaak gewoon, sorry, sluit maar.

Anders Destium
3 april 2006, 18:20
Op een lo-trs II staat volgens mij lo-trs II, maar het maakt weinig uit want zowel de lo-trs als lo-trs II is complete bagger. Dat had je zelf ook al door ;)

AART
3 april 2006, 18:25
Op een lo-trs II staat volgens mij lo-trs II, maar het maakt weinig uit want zowel de lo-trs als lo-trs II is complete bagger. Dat had je zelf ook al door ;)


yeah, ach, zolang je ze vastzet zijn het prima dingen, maar idd, een edge pro is eindeloos veel beter IMO.

De Beer
3 april 2006, 19:41
yeah, ach, zolang je ze vastzet zijn het prima dingen, maar idd, een edge pro is eindeloos veel beter IMO.Nu het er toch over gaat, zijn die 1 op 1 te verwisselen zonder boren/freesen etc.?

mijn Lo-TRS is trouwens best stabiel maar ik weet niet waar ze het van maken, mijn bakker heeft soms taaiere substanties in z'n etalage.

Thom TK
3 april 2006, 21:23
Nu het er toch over gaat, zijn die 1 op 1 te verwisselen zonder boren/freesen etc.?

mijn Lo-TRS is trouwens best stabiel maar ik weet niet waar ze het van maken, mijn bakker heeft soms taaiere substanties in z'n etalage.

Stabiel...ja maar als je eraan gaat hengsten dan ontstemt je gitaar als een bezetene.
Maargoed, oud nieuws.

AART
4 april 2006, 09:43
nja, het gaat hierom, ik zoek al lange tijd een backupgitaar en kon voor ontzettend weinig geld een RG470 kopen.

bedankt voor jullie reacties allemaal, maar ik moest dus even weten of er een Lo TRS I of II opzat, was dus een Lo TRS I.

e mijn plan is idd om hem vast te zetten, in mijn RGT3020 zit ie ook vast.

vester86
4 april 2006, 15:48
waarom staat dit eigenlijk bij moderne versterkers???

AART
4 april 2006, 17:22
verkeerd geplaatst, is al gezegd, maar blijkbaar wilden mensen hier doorlullen.