PDA

View Full Version : Beginneling - linkshandig - strat? ^_^



CG_JOE
3 april 2006, 01:36
Hoi, ik heb me net aangemeld op dit forum.

Ik heb een vraag en zoals je al aan de topictitel kan zien weet je al waar dat over gaat. Ik speel zelf al jaren keyboard, maar gitaar leek me wel leuk, dus kocht ik een maandje geleden een akoestische om mee te beginnen. Akkoorden gaan me al best goed af, maar ik wil niet eerst blijven hangen bij deze akoestische, want vroeg of laat wil ik toch electrisch. Maar het leek me dus leuk om een electrische beginnersgitaar te kopen over een paar weken. Nu ben ik dus linkshandig, en in de gitarenwereld is dat zoiets als hel op aarde... :)

Ik vind strat body's echt nice, en ik wil dus sowieso linkshandig ("je bent pas begonnen ga rechts aanleren" -verhalen hoef ik niet te horen ) ;)

Ik ben al in wat winkels geweest o.a 2 in Utrecht... maar ze hebben zo weinig linkshandig, en strat's of tele...vrijwel niet. Alleen goedkope dingen van 180 euri, maar t lijkt me niet dat zoiets redelijk speelt.

K heb er wel wat geld voor over, laten we zeggen zo'n 400 euri voor de gitaar, onder het mom van; duurder kan later nog wel...

kan iemand eens een (of meerdere) goede linkshandige electrische beginnnersgitaar noemen? Merk maakt niet echt uit, als je maar wel weet wat voor een beginner lekker speelt (vanuit ervaring)

G.G.
3 april 2006, 08:18
Een mooie witte strat (rechtshandig) en dan ff omdraaien?

:rockon:

Snarx
3 april 2006, 10:03
Hoi, ik heb me net aangemeld op dit forum.