PDA

View Full Version : Epi les paul analyse



Platypus
2 april 2006, 21:44
Hey mensen,

Aan alle levende gitaarnaslagwerken die dit lezen:

wie kan mij wat meer vertellen over deze epi LP:
http://i69.photobucket.com/albums/i79/platypus81/spullen010.jpg

http://i69.photobucket.com/albums/i79/platypus81/spullen007.jpg

http://i69.photobucket.com/albums/i79/platypus81/inventaris027.jpg

Volgens de huidige eigenaar is het een limited edition, maar ik wil graag wat meer info over de verschillende onderdelen.. wie herkent ze? En wat zou deze gitaar zo ongeveer waard zijn?

lorenz
2 april 2006, 21:48
eens opnieuw proberen want ik zie niks.

"hotlinking error.."

Platypus
2 april 2006, 21:49
gefixed :)

wietse
2 april 2006, 22:21
nee hoor, hotlinken mag nu eenmaal niet van die host bij een gratis account, neem een photobucket account, dan is je probleem opgelost.

Platypus
2 april 2006, 22:56
oke, nu dan...

renier
2 april 2006, 23:06
ziet er uit als een standard met andere elementen. (volgens mij is er geen classic, althans niet in die kleur)

kan een lim. edition zijn, maar bij epiphone zegt dat niet veel. waarde? in perfecte staat tussen de 300 - 350 euro.

episua
3 april 2006, 01:09
Het is een lp classic van epiphone. Het is GEEN limited edition maar gewoon in die kleur optie bij epiphone te bestellen. Vragen ze nieuw tussen de 450/500 euro op.

hansies
3 april 2006, 09:08
ziet er uit als een standard met andere elementen. (volgens mij is er geen classic, althans niet in die kleur)

kan een lim. edition zijn, maar bij epiphone zegt dat niet veel. waarde? in perfecte staat tussen de 300 - 350 euro.

waarom zegt limited edition niet veel bij Epiphone, en wel bij Gibson................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Droffie
3 april 2006, 10:12
waarom zegt limited edition niet veel bij Epiphone, en wel bij Gibson................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Are you fucking serious???

hansies
3 april 2006, 12:23
Are you fucking serious???
Yeah, i am always serious, about guitars...........but not with something else
WOEHHAAAAAAA

bram123
3 april 2006, 12:28
omdat a) epiphones geen verzamelwaarde hebben en b) limited edition bij epiphone meestal enkel een andere kleur fineer betekend.

hansies
3 april 2006, 12:28
Yeah, i am always serious, about guitars...........but not with something else
WOEHHAAAAAAA
Waauw een Limited Gibson Les Paul gekregen verleden zaterdag, ben er niet erg tevereden over want hij speelt zeer gelimiteerd, maarja wat wilt ge t'is een Limited hé.
greetz

bram123
3 april 2006, 12:32
Waauw een Limited Gibson Les Paul gekregen verleden zaterdag, ben er niet erg tevereden over want hij speelt zeer gelimiteerd, maarja wat wilt ge t'is een Limited hé.
greetz

ja erg komisch.

hansies
3 april 2006, 12:32
omdat a) epiphones geen verzamelwaarde hebben en b) limited edition bij epiphone meestal enkel een andere kleur fineer betekend.
ik heb een Epi die menig Gibson laat verbleken, doe ik nooit meer weg, een klasse en kwaliteit die ik nog nooit ben tegengekomen bij een Gibson wwwaaaaaauuuuwww

Droffie
3 april 2006, 12:32
Als ze zichzelf gaan quoten gaat 't echt niet goed...:seriousf:

hansies
3 april 2006, 12:33
ja erg komisch.en t'is nog realiteit ook, of gelooft ge me niet

hansies
3 april 2006, 12:34
Als ze zichzelf gaan quoten gaat 't echt niet goed...:seriousf:
ja hé toch

Droffie
3 april 2006, 12:37
en t'is nog realiteit ook, of gelooft ge me niet

Je zal wel dronken of stoned zijn maar ik reageer toch even.

Bram heeft 't niet over wel of niet goed maar over verzamelwaarde. Als jij er van overtuigd bent dat je de beste Epi van de wereld hebt en alle Gibsons daarbij verbleken, wie zijn wij om daaraan te twijfelen. ;)

hansies
3 april 2006, 12:42
Je zal wel dronken of stoned zijn maar ik reageer toch even.

Bram heeft 't niet over wel of niet goed maar over verzamelwaarde. Als jij er van overtuigd bent dat je de beste Epi van de wereld hebt en alle Gibsons daarbij verbleken, wie zijn wij om daaraan te twijfelen. ;)

ben niet dronken , nog stoned, maar zéér gelukkig met wat ik heb.
greetz

Squier4ever
3 april 2006, 12:49
Neej je bent een belg :D:D

Droffie
3 april 2006, 12:51
ben niet dronken , nog stoned, maar zéér gelukkig met wat ik heb.
greetz

Ik ben blij voor je...

hansies
3 april 2006, 12:56
Neej je bent een belg :D:D
Hoe kom je erbij ?

nopster
3 april 2006, 12:58
Neej je bent een belg :D:D

Racisme! Ban die kerel! ;)

Droffie
3 april 2006, 13:04
Racisme! Ban die kerel! ;)

Hoe erg 't ook is maar Belgen zijn van 't zelfde ras als wij.

Discrimatie kan wel...:D

hansies
3 april 2006, 13:37
Hoe erg 't ook is maar Belgen zijn van 't zelfde ras als wij.

Discrimatie kan wel...:D
hola, wat is dat voor een uitdrukking, niet verwacht hier !!!!!

Platypus
3 april 2006, 16:16
bedankt voor de reacties, ik denk dat ik nog wel wat kan afdingen dan, 550 euri is misschien wat veel als ik het zo lees

Droffie
3 april 2006, 16:30
bedankt voor de reacties, ik denk dat ik nog wel wat kan afdingen dan, 550 euri is misschien wat veel als ik het zo lees

550 Euro is 100 Euro meer dan een nieuwe. Tel uit je verlies....

Bij www.nederlandmuziek.nl heb je een nieuwe Epi Classic voor 450,- plus gratis bakkie koffie ;)
Ga lekker daarheen en zoek een mooie uit zou ik zeggen. Kan je gelijk de verschillen horen tussen de Classic en Standard.

woutB
3 april 2006, 18:55
Ik wil d'r nog aan toevoegen dat het waarschijnlijk om een Epi gaat van voor 2001 ( geloof ik) met de "slechte" tuners en niet met de Grover tuners. Probeer er achter te komen wat voor elementen d'r in zitten. Als de stock pick-ups vervangen zijn door een goed setje mag je wel iets meer betalen dan normaal maar 550 euro blijft wel erg veel geld.
Ik zou ook zeggen zo'n 300 tot 350 euro en zo'n 400 tot 450 euro met toffe elementen.

Platypus
3 april 2006, 23:07
dank, ik ga erachter aan