PDA

View Full Version : versterkers



jamielp
2 april 2006, 17:51
ik heb een fender g-dec weet iemand of het mogelijk is om daar een marshall top op te zetten of dat dat alleen maar op alleen een speakerbox kan

CatchDude
2 april 2006, 21:41
In feite is het vast mogelijk om een marshall top op het speakertje van de G-dec aan te sluiten, het is alleen een hoop gedoe en geknutsel en de vraag is: Waarom? Je gaat er helemaal niets mee opschieten. Laat de G-dec de G-dec en als je per se de marshall sound wilt, koop dan idd een marshall top en cabinet of een marshall combo.

Waarom had je dit idee? Waar zoek je naar?

jamielp
3 april 2006, 19:33
nou ik heb net een g-dec gehad maar ik wil meer rock gaan spelen
en het is lastig de goede sound uit die g-dec te krijgen dus vandaar :rockon:

CatchDude
3 april 2006, 21:08
Tja. 'De goede sound' is nogal een breed begrip. De G-dec is leuk voor in de huiskamer, er zitten vast wel wat rock sounds en effects in waar je wat mee kan. Maar in de oefenruimte gok ik dat je nergens blijft, zo'n g-dec is toch zo'n 15 watt ampje met een 8" speaker?

jamielp
3 april 2006, 21:14
ja klopt samen met 50 presets en drum/bas ritmes om mee te spelen
dus eigenlijk moet ik dan gewoon niet verder kloten en gewoon een marhall combo'tje zoeken :rockon:

gitarist17
3 april 2006, 21:15
er zijn echt wel meer merken dan marshall hoor...

jamielp
3 april 2006, 21:19
zoals ?? tips?? :rockon:

armageddon
3 april 2006, 21:35
Randall, Engl, Mesa Boogie, VHT, Behringer (goedkope zut), Fender, Line6, Vox, Tech21, Koch, Bogner. Stuk voor stuk merken die (goede) amps op de markt brengen, varierend in prijsklasse. En dan vergeet ik er nogal wat.

Tip: Ga naar een grote gitaarzaak en laat je daar adviseren, zodat je ook meteen lekker kan pielen daar, want wij kunnen namelijk niet beoordelen voor jou wat je mooi vind.